کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل سياسي:

عین‌الاسد نشان داد،سپاه از خطای تجاوزگران به‌آساني عبور نمی‌کند

18 دی 1399 ساعت 10:49

کارشناس مسائل سياسي گفت: دشمن بايد بداند شرايط امروز جمهوري اسلامي ايران با ۴۰ سال گذشته متفاوت است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با حملات سنگين موشکي به بزرگ‌ترين پايگاه نظامي امريکا قدرتمندانه نشان داد که از کنار هيچ تجاوزگري به‌آساني عبور نخواهد کرد.


سجاد شهراني کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ پيرامون حمله موشکي سپاه پاسداران به پايگاه عين الاسعد اظهار کرد: بامداد هجدهم دي‌ماه ۹۸ بزرگ‌ترين پايگاه نظامي آمريکا در عراق آماج حملات سنگين موشکي نيروي هوا فضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني و يارانش قرار گرفت.
 
وي بيان داشت: اين اقدام ايران که پس از تهديد‌هاي دونالد ترامپ عليه کشور صورت گرفت علاوه بر اثبات اراده ايران درتقابل با آمريکا، نويدبخش فصل نويني در تحولات منطقه و جهان بود که در آن آمريکا آن هيمنه و سلطه پيشين را نخواهد داشت.
 
شهرانی ادامه داد: اين پايگاه، همان محلي است که پهپادهاي ترورکننده سردار سليماني از آن حرکت کردند و اقدام شجاعانه حمله موشکي به آن مي‌تواند عامل اصلي خروج آمريکا از منطقه باشد.

کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: در پي اين حمله موشکي، خسارتي سنگين به آمريکا وارد شد که بر آن سرپوش مي‌گذارند، اما دنيا شاهد است که پس از اين عمليات، ترامپ رئيس‌جمهوري آمريکا با سخنان لرزان، به خروج از عراق و مذاکره روي آورد.

وي افزود: دشمن بايد بداند شرايط امروز ايران با ۴۰ سال گذشته متفاوت است و ايران با اين حمله قدرتمندانه نشان داد که از کنار هيچ تجاوزگري به‌آساني عبور نخواهد کرد.
 
شهرانی با اشاره به اينکه آمريکا در حوادث اخير سيلي‌هاي زيادي را از انقلاب و نظام اسلامي ما خورد، گفت: زماني که انقلاب اسلامي ما پيروز شد آمريکا نخستين سيلي را با خروج خود از منطقه و شکل‌گيري انقلاب احساس کرد، دومين سيلي گرفتن لانه جاسوسي آمريکا و سومين مورد نيز هدف قرار گرفتن مهم‌ترين پايگاه نظامي آمريکا در منطقه يعني عين الاسد بود.

کارشناس مسائل سیاسی اقدام سپاه در هدف قرار دادن عين الاسد را موجب افتخار و عزت براي ايران اسلامي توصيف کرد و با اشاره به ابراز قدرداني ملت ايران از اين اقدام سپاه تأکيد کرد: جالب اينجاست که دولت دروغ‌گوي آمريکا همچون هميشه اعلام کرد که اين حادثه هيچ کشته‌اي در برنداشته است اما طولي نکشيد که گزافه‌هاي آن‌ها بر جهانيان مشخص شد.

وي در پايان از افرادي که به دنبال القا اين موضوع به جامعه هستند که مذاکره با آمريکا راه برون‌رفت از مشکلات است گفت: برطرف کردن مشکلات به توکل به خدا و مقاومت نياز دارد.

انتهای پیام1026ج /590پ


کد مطلب: 46355

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46355/عین-الاسد-نشان-سپاه-خطای-تجاوزگران-به-آساني-عبور-نمی-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir