کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایران برآورد سازمان جهانی بهداشت را برای 1200 کشته در روز زمین زد/ کاهش 75 درصدی ورودی بیمارستان‌های کشور

17 دی 1399 ساعت 17:12

سردار محمدحسین سپهر گفت: بر اساس برآورد WHO باید اواخر پائیز و اوایل زمستان بیش از 1200 کشته می‌دادیم، اما امروز با همت دستگاه‌ها، این آمار به چهار پنجم فوتی‌های قبل کاهش پیدا کرد.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ به نقل از  تیتریک، جانشین سازمان بسیج مستضعفین امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح اولین خط تولید "ملت بلون با فیلترینگ 95 درصد" کشور در اشتهارد، گفت: امروز کشور ما در اوج تهدید و تحریم‌هایی است که دشمن برای ما تدارک دیده است.
سردار محمدحسین سپهر افزود: امروز به دنیا اثبات کرده‌ایم که ملت ایران قدرتمند است و در اوج سختی‌ها و مشکلات روی پای خودش می‌ایستد، انقلاب و مبارزه خود را ادامه داده و نیازهای ملت خود در تمام عرصه‌ها را تامین می‌کند.
 
وی اظهار داشت: ایران امروز با هر تهدید امنیتی و دفاعی، زیستی، فرهنگی و اقتصادی مقابله می‌کند در حالی‌که در دنیای مدعی علم، مدعی ثروت، مدعی بهداشت و درمان، مدعی صنعت و تجهیزات، امروز آمریکا و اروپا در برابر این ویروس زانو زده‌اند.
 
سردار سپهر تصریح کرد: آمریکا و اروپا قرنطینه‌های سخت‌گیرانه نظامی و برخوردهای خشن امنیتی و نظامی را اعمال کرده و تسلیم شرایط بسیار بدی شده‌اند اما ایران به فضل خداوند برآوردهای آنها را بر هم زده است.
 
وی گفت: بر اساس برآورد WHO باید اواخر پائیز و اوایل زمستان بیش از 1200 کشته می‌دادیم اما امروز با همت دستگاه‌ها، این آمار به چهار پنجم فوتی‌های قبل کاهش پیدا کرده است.
 
سردار سپهر افزود: امروز بیش 75 درصد حجم ورودی بیمارستان‌های ما کاهش پیدا کرده و این به برکت لطف خداوند لطف امام زمان (عج) و رهبری امام خامنه‌ای و همت مسئولان و کادر درمان محقق شده است.
 
وی اظهار داشت: بسیج به‌عنوان یک نهاد مردم ‌پایه و یک نهاد تحت امر رهبری در تمام عرصه‌ها پای خدمت به مردم است و برای تولید و صادرات ماسک به کشور در کنار صنعتگران ایستاد.
 
سردار سپهر تصریح کرد: امروز مهم‌ترین مسئله مقابله با کرونا، ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده است و بیش‌ترین نقش را ماسک دارد در نتیجه باید تلاش کنیم ماسک‌های استاندارد به دنیا صادر کنیم.


کد مطلب: 46347

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46347/ایران-برآورد-سازمان-جهانی-بهداشت-1200-کشته-روز-زمین-زد-کاهش-75-درصدی-ورودی-بیمارستان-های-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir