کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی خبر داد

میزان پیشرفت پروژه‌ها و رفع مشکلات آن‌ها، ازجمله اهداف سفر قالیباف به چهارمحال و بختیاری

17 دی 1399 ساعت 11:52

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور هیأت رئیسه کمیسیون عمران، کمیسیون کشاورزی و دستگاه‌های نظارتی مجلس شورای اسلامی به‌منظور ارزیابی میزان پیشرفت پروژه‌ها در چهارمحال و بختیاری و بررسی راهکارهای لازم برای حل مسائل و برون‌رفت از مشکلات این پروژه‌ها است.


احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه سفر رئیس مجلس به استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: جلسه‌ای با هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس و معاون وزیر راه و شهرسازی با حضور مسؤولان استانی برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مطالب ارائه شده پیرامون پروژه‌های عمرانی در چهارمحال و بختیاری، افزود: در جلسه ذکر شده درزمینهٔ توسعه جاده‌ها، زیرساخت‌های عمرانی، جاده‌های مواصلاتی دسترسی شهری و روستایی و... مباحث کاملی عنوان شد.

وی ادامه داد: همچنین در بحث پایین بودن درآمد شهرداری‌ها برای توسعه شهری مباحثی مطرح و مقرر شد که جمع‌بندی مباحث عمرانی مربوط به استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد، بن و سامان در جلسه‌ای با حضور ریاست مجلس ارائه و تصمیمات لازم برای حل مشکلات جاده‌ها مواصلاتی، توسعه زیرساخت‌ها، راه‌آهن و شهرداری‌ها، مسکن و ....اتخاذ شود.

راستینه عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مسؤولیت‌های مجلس شورای اسلامی بحث نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و تعهدات دولت است، امروز حضور هیأت رئیسه کمیسیون عمران و کمیسیون کشاورزی و دستگاه‌های نظارتی مجلس شورای اسلامی به‌منظور ارزیابی میزان پیشرفت پروژه‌ها و بررسی راهکارهای لازم برای حل مسائل و برون‌رفت از مشکلات پروژه‌ها است که توسط یک نظارت میدانی با حضور رئیس، کمیسیون‌ها و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انجام گرفت.  

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 46343

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46343/میزان-پیشرفت-پروژه-ها-رفع-مشکلات-آن-ها-ازجمله-اهداف-سفر-قالیباف-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir