کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جمع آوری کمک های مومنانه اینبار به دست بسیج جامع عشایر؛

اجرای رزمایش کمک مومنانه لبیک به رهبر انقلاب است /کمک 80 میلیارد تومانی مردم چهارمحال و بختیاری

14 دی 1399 ساعت 13:50

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: مردم چهارمحال و بختیاری چه در داخل استان و چه در خارج استان از ابتدای شروع کمک های مومنانه تا کنون 80 میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی داشته اند که توسط گروه های متعدد جهادی جمع آوری و به دست نیازمندان واقعی رسانده شده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری  در مراسم رزمایش  کمک های مومنانه توسط بسیج جامع عشایر اظهار کرد: ما باید شهید حاج قاسم سلیمانی را الگو خود قرار دهیم که قطعا" ایشان در هر جایی ورود پیدا می کردند منشاء خیر و برکت بوده است.

وی تصریح کرد: حفظ انقلاب و دستاوردهای آن و پشتیبانی از ولایت فقیه دو چیز بسیار مهمی است که حاج قاسم سلیمانی از همه ما میخواست.

وی با اشاره به اینکه یک بار دیگر حاج قاسم و هم رزمانش انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کردند گفت: امروز نام حاج قاسم یک درخشندگی ویژه ای دارد.

سردار اکبری خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی تا زمانی که در بین ما بود بالاترین مدال افتخار نظام بود اما با شهادتش بالاترین نشان را گرفت.

وی با تاکید بر اینکه  تمام ظالمین در مقابل سردار سلیمانی سر به زیر بوده اند اما ایشان در مقابل ولایت فقیه سر به زیر بود گفت: ولایتمداری حاج قاسم امروز ماندگار شد.

سردار اکبری با بیان اینکه شهید سلیمانی در مکتب انقلاب تربیت یافت گفت: رمز ماندگاری از حاج قاسم تبعیت محض از ولی فقیه بود .

وی در بخش دیگر از صحبت های خود به جمع آوری کمک های مومنانه اشاره کرد و گفت: مردم چهارمحال و بختیاری چه در داخل استان و چه در خارج استان از ابتدای شروع کمک های مومنانه تا کنون 80 میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی داشته اند که توسط گروه های متعدد جهادی جمع آوری و به دست نیازمندان واقعی رسانده شده است.

جمع آوری و توزیع 240 بسته معیشتی و گرمایشی در بین نیازمندان

ایزدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری امروز درزمایش کمک های مومنانه توسط بسیج جامع عشایر ؛ با اشاره به اینکه بسیج جامع عشایر در قسمت های مختلفی اقدامات بسیارزیادی انجام داده است اظهار کرد: 1800 خدمت در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج جامع عشایری در 3 بخش فرهنگی، محرومیت زدایی و خدمات رسانی کار را انجام می دهد تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا عشایر، بازی ها و جشن های بومی محلی، محرومیت زدایی و خدمات رسانی، افتتاح 32  خانه محرومین، برگزاری اردوهای جهادی ، ساخت 270 متر جوی در مناطق صعب العبور، تعمیر و مرمت آبشخور احشام، افتتاح سرویس های بهداشتی ، توزیع بسته های گرمایشی و ... از جمله اقدماتی که بسیج جامع عشایری انجام داده است.

ایزدی جمع آوری کمک های مومنانه را نیز از دیگر اقدامات بسیار ارزنده بسیج جامع عشایر عنوان کرد و گفت: در این رزمایش کمک های مومنانه 200 بسته معیشتی و 40 دستگاه گرمایشی جمع آوری و بین نیازمندان عشایر توزیع می شود.

انتهای پیام/1020ج
 
 


کد مطلب: 46315

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46315/اجرای-رزمایش-کمک-مومنانه-لبیک-رهبر-انقلاب-80-میلیارد-تومانی-مردم-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir