کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۳۱ سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند شهرکرد توزیع می‌شود

13 دی 1399 ساعت 21:29

رزمایش کمک مؤمنانه با حضور سرهنگ فرج‌زاده، رئیس بسیج ادارات استان، حجت‌الاسلام و المسلمین فتاحیان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه یک شهرکرد و مدیرکل کمیته امداد استان برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز ؛  عزیزالله آقابابایی بیان کرد: نوعروسان نیازمند تحت حمایت و غیر تحت حمایت (با نظر مددکاران و پس از بررسی وضعیت آن‌ها) می‌توانند اقلام اساسی لوازم زندگی و یا کمک نقدی دریافت کنند.

وی افزود: در قالب رزمایش کمک مؤمنانه ۳۱ سری جهیزیه شامل یخچال، جاروبرقی، اجاق گاز و فرش با مشارکت خیران، مراکز نیکوکاری و بسیج ادارات تهیه شده است و میان نوعروسان نیازمند توزیع می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرکرد با اشاره به تهیه بسته‌های مواد غذایی ادامه داد: همچنین ۱۴۰ بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان نیز تهیه شده است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد.

آقابابایی اضافه کرد: همچنین بسته‌های لوازم‌التحریر نیز برای دانش‌آموزان نیازمندان تهیه شده است.

شایان ذکر است، نیکوکاران و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در راستای کاهش بخشی از مشکلات اقتصادی خانواده‌های نیازمند از طریق ادارات کمیته امداد در سراسر استان، مراکز نیکوکاری و شماره‌گیری کد #۰۳۸*۸۸۷۷* به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام  
 


کد مطلب: 46307

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46307/۳۱-سری-جهیزیه-میان-نوعروسان-نیازمند-شهرکرد-توزیع-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir