کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت

آیین غبارروبی و تجدید میثاق با شهدا در شهرکرد

12 دی 1399 ساعت 17:43

با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) و مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، جمعی از ورزشکاران این استان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.


به گزارش جهانبین نیوز; آیین تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری و جمعی از ورزشکاران در محل تپه نورالشهدا شهرکرد برگزار شد.

آیین غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا به همت تربیت بدنی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم ( ع)، کمیته فعالیت‌های بدنی نیروهای مسلح و بسیج استان چهارمحال و بختیاری، هیأت ورزش‌های همگانی و سازمان بسیج ورزشکاران این استان برگزار شد.

در ادامه این آیین از تلاش‌های فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)به لحاظ حمایت‌های وی از ورزش به‌ویژه ورزش‌های همگانی و همچنین حضور در جبهه مقاومت، با اهدا لوح قرآنی توسط رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است افشین مولایی سفید دشتی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در سفر دو روزه خود به استان چهارمحال و بختیاری، علاوه بر شرکت در آیین غبارروبی و تجدید میثاق با شهدا از مراکز ورزشی این استان بازدید و در جلسات ورزشی شرکت می‌کند.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 46292

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46292/آیین-غبارروبی-تجدید-میثاق-شهدا-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir