کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری:

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانش آموخته مکتب فاطمی بود

10 دی 1399 ساعت 9:47

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان گفت: حاج قاسم سلیمانی به عنوان دانش آموخته مکتب فاطمی و علوی استکبار جهانی را در منطقه خوار و ذلیل کرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ ایزدی در نشست قرارگاه جهاد فرهنگی ناحیه  با گرامیداشت ایام فاطمیه، دهه بصیرت و میثاق با ولایت و اولین سالگرد سردار سلیمانی گفت: 9 دی روز بصیرت و خنثی کردن فتنه ها توسط مردم بصیر کشور روز تاریخی و بزرگی در حافظه انقلاب شکوهمند ایران اسلامی می باشد.

وی تاکید کرد: بعد از وقایع فتنه 88 که جبهه کفر و الحاد تمام توان خود را برای نابودی نظام و انقلاب به کار بسته بود، تنها رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم با تاسی به مکتب عاشورا این فتنه ها را خنثی و دشمنان را مایوس کرد.

ایزدی با اشاره به دو ویژگی شاخص حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها یعنی بصیرت و ولایتمداری تصریح کرد: سردار سلیمانی نیز که پرورش یافته این مکتب بود همانطور که حضرت زهرا سلام الله علیها در دفاع از ولایت و آگاهی و بصیرت دادن به مردم به شهادت رسید، با شهادت خود به امت اسلامی و مردم جهان درس آزادگی و استقامت و بصیرت و دفاع از مظلومان را داد.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که سردار سلیمانی اهل حزب و جناح نبود اما همواره انقلابی بود گفت: حاج قاسم سلیمانی به عنوان دانش آموخته مکتب فاطمی و علوی استکبار جهانی را در منطقه خوار و ذلیل کرد.

ایزدی با اشاره به اجرای بیش از 70 عنوان برنامه در دهه بصیرت و میثاق با ولایت و سالگرد سردار دلها سپهبد شهید قاسم سلیمانی، اجرای رزمایش مومنانه و توزیع 200 بسته معیشتی در مناطق محروم به نیابت از سردار سلیمانی، افتتاح مسکن مددجویان، سرکشی و دیدار با خانواده شهید شاخص جامعه عشایری کشور در سال 99 حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قلی زاده، برگزاری نشست ها و برنامه های بصیرتی در فضای مجازی را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

انتهای پیام /۱۰۲۰ج


کد مطلب: 46264

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46264/سپهبد-شهید-حاج-قاسم-سلیمانی-دانش-آموخته-مکتب-فاطمی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir