کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه ناحيه اردل:

9 دي خروش بيداري اسلامي و بصيرت فاطمي در دفاع از حريم ولايت بود

9 دی 1399 ساعت 18:53

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت: حماسه نهم دي خروش بصيرت فاطمي مردم در شناخت راه درست انقلاب و حمايت از ولايت بود.


به گزارش جهانبين نيوز؛ حجت‌الاسلام مرتضي رحماني مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه ناحيه شهرستان اردل پيش از ظهر امروز در مراسم سالگرد حاج قاسم سليماني و بزرگداشت 9 دي  در مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر اردل ضمن گراميداشت سالروز حماسه نهم دي  1388 و روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت گفت:حماسه نهم ديماه خروش بصيرت فاطمي مردم در شناخت راه درست انقلاب و حمايت از ولايت بود.

رحمانی اظهار کرد:حماسه 9 دي ماه حماسه بزرگ و معناداري بود که بساط فتنه خطرناک را در هم پيچيد  و مردم مسلمان ايران با تجمع بزرگ عاشورايي بصيرت و هوشمندي مثال‌زدني خود را در برابر توطئه هاي جبهه باطل به نمايش گذاشتند وتعهد و همراهي خود با نظام جمهوري اسلامي و ولايت فقيه را به جهانيان اعلام کردند.

وي در ادامه ضمن گراميداشت يادو خاطره شهيدان والامقام و سردار حاج قاسم سليماني بيان کرد:آنها که شهيد شدند به رسالت خود عمل کردند ما نيز وظيفه داريم که ياد و خاطر شهدا را زنده نگه داريم.

رحماني افزود: زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان باعث تداوم انقلاب اسلام مي‌شود و ما بايد ميراث‌دار خوبي براي شهدا باشيم.

وي با بيان اينکه بهترين روش براي ادامه راه شهدا اين است که اهداف آنها را بشناسيم، گفت: حفظ نظام اسلامي مهم‌ترين هدف شهدا بود.

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 46258

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46258/9-دي-خروش-بيداري-اسلامي-بصيرت-فاطمي-دفاع-حريم-ولايت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir