کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل سياسي:

زنده نگه‌داشتن 9 دي، خنثی‌کننده فتنه‌هاي احتمالي است/ در سال 88 مردم بهتر از برخی خواص عمل کردند

9 دی 1399 ساعت 9:19

کارشناس مسائل سياسي گفت: با زنده نگه‌داشتن 9 دي، مي‌توان کارگاهي از روشنگري براي نسل‌هاي فعلي و آينده انقلاب ايجاد کرد و با بهره‌گيري از آن‌ها با فتنه‌هاي احتمالي آينده از بروز آن‌ها جلوگيري کنيم.


سجاد شهراني کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: 9 دي‌ماه نمايش پايبندي ملت به انقلاب و اسلام و نظام جمهوري اسلامي است، اين روز را مي‌توان روز ملي خروش ملت عليه فتنه‌گراني دانست که با فريب افکار عمومي و مظلوم‌نمايي ارکان و ارزش‌هاي نظام اسلامي را هدف قرار داده بودند.

وي تصريح کرد: ضربه محکم ملت بر پيکره ناکام فتنه گران در حماسه ميليوني روز «برائت از منافقين» آن‌قدر سهمگين بود که سران داخل و خارج فتنه دستپاچه به ميدان آمدند تا به نحوي از شدت آن بکاهند و تا آنجا که ممکن است جلوي ضرر را بگيرند، به همين دلیل هم‌زمان با انتشار اخبار برگزاري اين تجمع، فتنه گران که پيش‌بيني اين حرکت عظيم را مي‌کردند جنگ رواني جديدي را درقالب تاکتيک‌هاي متنوع آغاز کردند.

شهرانی بيان داشت: بدون شک اگر درايت رهبر معظّم انقلاب و همراهي و هوشياري و بصيرت مردم نبود، آتش فتنه به اين زودي‌ها خاموش نمي‌شد.

این کارشناس سیاسی در ادامه بيان کرد: وقايع 88 داراي نکات و عبرت‌هاي فراواني است که بايد به آن‌ها توجه کرده و از آن‌ها درس بگيريم ازجمله اينکه برخي خواص در فتنه 88 سکوت کردند و همين سکوت زمينه سقوط آنان را فراهم نمود.

وي بیان داشت: ما به عينه ديديم که مردم بهتر از خواص عمل کردند در دوران ائمه نيز به همين ترتيب بود زيرا مردم به دنبال ماديات نبوده‌اند اما برخی از خواص به دنبال جاه و مقام هستند، ريشه همه مشکلات دنياگرايي است و اگر دنياگرايي بر جامعه حاکم گردد نصرت الهي از بين خواهد رفت.

شهرانی یادآور شد: با زنده نگه‌داشتن 9 دي، مي‌توان کارگاهي از روشنگري براي نسل‌هاي فعلي و آينده انقلاب ايجاد کرد و مي‌توان با بهره‌گيري از آن‌ها در جهت مقابله با فتنه‌هاي احتمالي آينده از بروز اين‌چنين فتنه‌هايي جلوگيري کنيم.

انتهای پیام1026ج /590پ


کد مطلب: 46247

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46247/زنده-نگه-داشتن-9-دي-خنثی-کننده-فتنه-هاي-احتمالي-سال-88-مردم-بهتر-برخی-خواص-عمل-کردند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir