کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول کانون بسيج مداحان شهرستان اردل خبرداد:

کاروان خودرويي عزاي فاطمي در اردل به راه مي افتد

8 دی 1399 ساعت 12:19

مسئول کانون بسيج مداحان شهرستان اردل گفت: به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) کاروان عزاداري خودرويي با همکاري اداره تبليغات اسلامي و کانون مداحان شهرستان اردل در خيابان هاي شهر اردل به راه مي افتد.


سجاد صالحي مسئول کانون بسيج مداحان شهرستان اردل در گفت‌وگو با جهانبين نيوز ضمن تسليت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: مکتب، منطق و سيره علمي و عملي پيامبر گرامي اسلام (ص) در حيات طيبه فاطمه زهرا(س) متجلي و متبلور است و فاطمه زهرا (س) الگوي کامل و کارآمد سبک زندگي اسلامي است.

صالحي افزود: همه حرکات و سکنات و همه ابعاد زندگي فاطمه زهرا (س)، نماد و نمودي از مجموعه زندگي پربرکت پيامبر اعظم (ص) است که مي تواند همه ابعاد زندگي ما را تحت پوشش قرار دهد.

وي اظهار کرد: حضرت زهرا (س)  در همه جهات انساني کامل است و بايد در همه ابعاد زندگي از اين تابلوي تمام عيار و اين نقشه الهي براي زيست مؤمنانه و ديني و معنوي و اجتماعي بهره برد.

مسئول کانون بسيج مداحان شهرستان اردل با اشاره برگزاري مراسمات عزاداري در شهرستان اردل در ايام فاطميه گفت: به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) کاروان عزاداري خودرويي با همکاري اداره تبليغات اسلامي و کانون مداحان شهرستان اردل در خيابان هاي شهر اردل  به راه مي افتد.

وي بيان کرد: همچنين مراسم عزاداري با رعايت پروتکل هاي بهداشتي در دارالقران ريحانه النبي شهر اردل و در ديگر نقاط اين شهرستان به صورت مجازي برگزار خواهد شد.


انتهاي پيام1026ج /570ه


کد مطلب: 46237

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46237/کاروان-خودرويي-عزاي-فاطمي-اردل-راه-مي-افتد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir