کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قمربني هاشم(ع):

جامعه ي بصير، به رشد وکمال مي رسد

7 دی 1399 ساعت 9:36

حجت الاسلام سيد امان الله حسيني صدر مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قمربني هاشم(ع) گفت : اگر در جامعه اي خواص آن جامعه با بصيرت باشند اين شناخت به بدنه جامعه سرايت مي کنند و باعث رشد و کمال مي شود .


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام گفت: در جوامع کنوني بشريت که قدرت در دست رسانه ها است و قالبا رسانه ها در اختيار مستکبرين قرار دارد و از طريق پول آنها را کنترل و هدايت مي کنند ، مردم نمي توانند در هدايت جوامع خود دخالت کنند و تاثير داشته باشند.
 
حجت الاسلام والمسلمين سيد امان الله حسيني صدر افزود: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي يک حکومت اسلامي بر پايه مردم سالاري ديني به وجود آمد به گونه اي که مردم بر اداره کشور نقش مهمي دارند و اگر بصيرت چاشني آن باشد انقلاب اسلامي به زودي تبديل به جامعه نمونه ديني ، سياسي ،علمي ، اقتصادي و...خواهد شد.

وي ادامه داد: حوادث به وجود آمده در بعد از پيروزي انقلاب اسلامي به خوبي نشان داد که اگر مردم ايران بصيرت ديني و سياسي نداشتند هر کدام از نقشه هاي دشمن و فتنه هاي آنها مي توانست پايان دهنده کار انقلاب جوان  ايران اسلامي باشد.

حجت الاسلام والمسلمين حسيني صدر با اشاره به خواص جامعه و نقش آنها در بين مردم گفت: اگر در جامعه اي خواص آن جامعه با بصيرت باشند اين شناخت به بدنه جامعه سرايت مي کنند و باعث رشد و کمال مي شود واگر خواص بي بصيرت باشند آن جامعه به سراشيبي سقوط هدايت مي شود و حفظ آن به سختي صورت مي پذيرد.

روحاني و عضو هيأت رزمندگان اسلام استان اضافه کرد:در فتنه هاي اخير کشور ما بعضي از خواص به خوبي عمل نکردند و ديديم که چالش هايي براي کشور رخ داد که با هزينه هاي سنگيني توانستيم مسير انقلاب را حفظ کنيم واگر هدايت هاي رهبري انقلاب نبود ، الان معلوم نبود که در چه وضعيتي قرار داشتيم.

حجت الاسلام والمسلمين حسني صدر با اشاره به خصوصيات جامعه بالغ گفت: در جوامعي که به بلوغ سياسي رسيده باشند مشکلات به صورت ريشه اي حل مي شوند و به دنيال حل آني و زود گذر آنها نيستند و حتي چنين جوامعي به دنبال آرامش پايدار هستند و با تکيه بر توان داخلي خود سعي در تربيت نيروهاي متخصص داخلي دارند تا بتوانند بر مشکلات پيروز شوند.

انتهاي پيام/630 ل
 
 


کد مطلب: 46227

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46227/جامعه-ي-بصير-رشد-وکمال-مي-رسد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir