کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري؛

بزودي ساخت مرکز درماني در شهر فارسان آغاز مي شود/ استکبار جهاني هرروز به هر بهانه‌اي در خاورميانه فتنه‌اي به پا مي‌کند

6 دی 1399 ساعت 12:55

فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در سفر به شهرستان فارسان از ساخت مکاني براي تجمع و عبادت خانواده‌هايي در نزديکي سپاه و ساخت مرکز درماني خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ سردار علي‌محمد اکبري در سفر به شهرستان فارسان گفت: توفيقي حاصل شد که در جمع مردم شهيدپرور شهرستان فارسان باشم و برنامه‌هايي را که در دستور کار اين سفر هست را انجام دهيم

وي در ادامه افزود: ضمن افتتاح ميدان سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني که به همت شورا اسلامي و شهردار محترم انجام‌شده بود به بررسي نيازمندي‌هاي در اين شهرستان پرداختيم طبق بررسي‌هاي انجام‌شده يکي از نيازمندي‌ها عبارت بود از مکاني براي تجمع و عبادت خانواده‌هايي که در نزديکي مجتمع سپاه هستند که مقرر شد بخشي از زمين ناحيه مقاومت بسيج فارسان براي اين امر در نظر گرفته شود.

وي خاطرنشان کرد: يکي ديگر از نيازمندي‌هاي بسيجيان و رزمندگان شهرستان فارسان نبود مرکز درماني که با پيگيري‌هايي که صورت گرفت مقرر گرديد انشا الله در آينده نزديک اقدامات لازم جهت احداث اين مرکز صورت بگيرد.

اکبري تصريح کرد: بحث ديگري در اين سفر داشتيم بحث تکريم و معارفه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بود که جا دارد از خدمات ارزنده همه پاسداران عزيز خصوصاً فرمانده فعلي حميد يزداني، آرزوي توفيق براي فرمانده جدي سيد هادي صالحي در ناحيه مقاومت شهرستان فارسان را داشته باشيم.

وي اظهار داشت: عزيزان و بسيجيان شهرستان فارسان با کمک و پشتيباني مجموعه سپاه در طرح‌هاي شهيد حاج قاسم سليماني موفقيت‌هاي متعددي داشتند که جا دارد از زحمات آن‌ها قدرداني کنيم واژ مسئولين نيز بابت حمايت از آن‌ها تشکر کنيم.

سردار اکبري در ادامه افزود: تاکنون پيش نيامده جايي از استان براي توديع و معارفه پاسداران عزيز شرکت کنيم و مسئولين از اين امر راضي باشند همه مسئولين از رفتن پاسداران ناراحت هستند همان‌طور که امروز در اين برنامه از رفتن جناب سرهنگ يزداني ابراز ناراحتي مي‌کنند خصوصاً امام‌جمعه محترم شهر، خوشحاليم که پاسداران با الگو گيري از سپهبد شهيد باعث پيشبرد اهداف مي‌شوند و خرسندي مردم و مسئولين را فراهم مي‌کنند و موقع رفتن به‌جايي ديگر همه از رفتن آن‌ها ناراحت مي‌شوند.

وي در ادامه بيان داشت: امروز قدرت نظام جمهوري اسلامي در دنيا حرف براي گفتن دارد، استکبار جهاني هرروز به هر بهانه‌اي در خاورميانه فتنه‌اي به پا مي‌کند و با شکست مواجه مي‌شود و در شکست هرکدام از اين فتنه‌ها ايران نقش دارد و آن را به‌راحتي از بين مي‌برد که قطع يقين اگر حاج قاسم وهم رزمانش نبودند و اکنون پيروان منطق حاج قاسم اين فتنه هاسرکوب نمي‌شدند.

وي بيان داشت: جنگ نرم يا جنگ سايبري که امروز آمريکا را سرگردان کرده است و زيرساخت‌هاي آن لو رفته است از جنگ نرم سرچشمه مي‌گيرد آمريکايي که براي همه فتنه‌انگيزي مي‌کند امروز روسيه را مسبب اين حمله سايبري مي‌داند و اين جنگ نرم کمتر از جنگ جهاني اول و دوم نيست.

انتهای پیام/590پ


کد مطلب: 46218

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46218/بزودي-ساخت-مرکز-درماني-شهر-فارسان-آغاز-مي-شود-استکبار-جهاني-هرروز-بهانه-اي-خاورميانه-فتنه-اي-پا-مي-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir