کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرکرد؛

شهید سلیمانی پایمردی در صحنه های سخت را به همگان آموخت

5 دی 1399 ساعت 15:39

حجت الاسلام محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پایمردی در صحنه‌های سخت را به همگان نشان داد و ثابت کرد مرد روزهای سخت این انقلاب و ولی فقیه است.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد امروز در پیام جمعه خود با اشاره به اینکه در آستانه شهادت حاج قاسم سلیمانی هستیم فردی که بعد از شهادتش همه به خوبی فهمیدند چه فرد محبوبی بین مردم بوده است اظهار کرد: حاج قاسم  نه تنها در دل ایرانیان بلکه کل جهان اسلام جایگاه ویژه ای داشت.

وی با اشاره به اینکه ما باید در جهان اسلام سلیمانی های زیادی پرورش دهیم تصریح کرد: الان در انقلاب اسلامی افراد زیادی هستند که همچون حاج قاسم پرورش یافته اند و رشد پیدا کرده اند که نباید بگذاریم آن ها کمرنگ شوند.

نکونام عنوان کرد: مکتب شهید سلیمانی مکتب مقاومت و ایستادگی است و در عین حال مکتب عقلانیت، تدبیر، چتر وسیع و همگانی بر جامعه برافراشتن و همجانبه عمل کردن و به همه محبت کردن و همه جا حضور داشتن است.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در  همه جاها حضور پررنگی داشت گفت : شهید سلیمانی در خط مقدم همه جبهه‌ها ، در خانه ایتام و فقرا ، در خانه فرزندان شهدا و در مجالس شهدا بود ، ایشان در عرصه‌های اجتماعی هم نقش‌آفرین بود، در عرصه ایمانی و تقوا هم نقش آفرین بود، در ارتباط شخصی خودش با خدای تبارک و تعالی، ارتباط عبد بودن به معنای واقعی در محضر پروردگار، دعا، راز و نیاز، نماز، نیایش، در این میدان‌ها قهرمان بود.

نکونام در بخش دیگر از سخنانش به ۹ دی اشاره کرد و  خاطر نشان کرد: ۹ دی روزی است که ملت ایران به معنای واقعی و راستین کلمه به یک غائله عظیم خاتمه داد، به یک مسئله و فتنه گسترده و ریشه‌دار که اوجش چند ماه کشور را در بر گرفت و مشکلات فراوان برای مردم به وجود آورد، خسارت‌های مالی و جانی برای کشور و مردم ایجاد کرد، دشمن ها را جری کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: واقعا جا داشت سران این فتنه و آشوب محاکمه بشوند، جا داشت چوب این خطاهای فاحش خودشان را می‌خوردند ولی حالا مورد ترحم نظام قرار گرفتند و نظام اوج ترحم را نسبت به این‌ها به خرج داد و این‌ها همچنان دارند زندگی می‌کنند، در آسایش و آرامشی که نظام برایشان ایجاد کرده زندگی می‌کنند.

نکونام عنوان کرد: روز ۹ دی از روزهای مهم است که باید همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی زنده باشد و همیشه هرچه می‌توانیم این حقایق و واقعیات را برای یکدیگر بیان کنیم و بصیرت را روز به روز در جامعه مان بیفزاییم.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 46214

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46214/شهید-سلیمانی-پایمردی-صحنه-های-سخت-همگان-آموخت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir