کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير عامل شرکت پتروشيمي شهرستان لردگان؛

طرح کود اوره لردگان افتتاح می شود

4 آذر 1399 ساعت 8:53

مدير عامل شرکت پتروشيمي شهرستان لردگان گفت: در سال «جهش توليد» و با تاکيد بر دستورات گوهربار مقام معظم رهبري شرکت کود شيميايي اوره لردگان بعد از توليد آزمايشي به راه اندازي نرمال رسيد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، محسن محمودي مدير عامل شرکت پتروشيمي شهرستان لردگان اظهار داشت: در سال «جهش توليد» و با تاکيد بر دستورات گوهربار مقام معظم رهبري شرکت کود شيميايي اوره لردگان بعد از توليد آزمايشي به راه اندازي نرمال رسيد و با حول قوه الهي در تاريخ ۶ آذرماه 1399 با حضور مقامات مراسم افتتاح برگزار می شود.

وي افزود: مهندسان، کارشناسان و ديگر جوانان غيور داخلي و ايراني  پس از راه اندازي فازهاي اول تا سوم شامل يوتيليتي و سرويس هاي جانبي و واحدهاي توليد آمونياک اوره طي سال قبل و سال جاري با پشت سر گذاشتن مشکلات فراوان و غلبه بر محدوديت هاي گوناگوني از جمله تحريم‌هاي ظالمانه و يک جانبه آمريکا، عدم همکاري ساز سازندگان خارجي در زمان راه اندازي تجهيزات حساس داخل کارخانه و همچنين هم‌ زماني شيوع بيماري کرونا با فاز راه اندازي پروژه را با سرافرازي به راه اندازي کامل رسانيده و با افتخار رکورد 28ميليون نفر ساعت بدون حادثه را ثبت نمودند.

 محمودي بيان کرد: طبق پروانه فعاليت شده ظرفيت واحدهاي توليدي اوره و آمونياک به ترتيب حدود هزار و 1075 و ۶۷۷ هزار تن  در سال بوده است .

مدير عامل شرکت پتروشيمي شهرستان لردگان در پايان تصريح کرد:  همت والاي کارشناسان و کارگران اين شرکت همدلي و همکاري سهامداران عزيز نويد دهنده روزهاي درخشاني براي شرکت کود شيميايي اوره لردگان مي باشد.

انتهاي پيام/630 ل
 
 


کد مطلب: 45984

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45984/طرح-کود-اوره-لردگان-افتتاح-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir