کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان:

بسیج یعنی نیروی کارآمد برای همه میدان‌ها/ اجرای 64 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان فارسان

1 آذر 1399 ساعت 13:13

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: امروز در عرصه مبارزه با ويروس منحوس کرونا، بسيج به ميدان آمده است، از خدمات پزشکي تا ضدعفوني معابر و کمک‌هاي مومنانه و به قول مقام معظم رهبري بسيج يعني نيروي کارآمد براي همه ميدان‌هاست.


حميد يزداني در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ، در آغاز هفته بسيج گفت: هفته بسيج يادآور از خودگذشتگي‌هاي فرزندان رشيد ايران اسلامي است، يادگاران شجره طيبه‌اي که معمار کبير انقلاب اسلامي بنا نهاد که نشان از دورانديشي و نگاه استراتژيک و همه جانبه آن پير فرزانه بود، لشکر مخلص خدا در دوران دفاع مقدس و از همه اقشار مردم، دانش آموز، دانشجو، معلم روحاني،  و کسبه و بازاريان همه و همه به ميدان آمدند و تمام قد از کشور دفاع کرده‌اند و تفکر بسيج، در ايران اسلامي ريشه زد.

وي بيان داشت: بسيج هميشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاريخ درخشان انقلاب اسلامي، مايه سرافرازي، اقتدار و اتحاد کشور عزيزمان بوده است. بعد از دفاع مقدس هم در تمام عرصه‌هاي اجتماعي، علمي، پزشکي، دفاعي، سازندگي، حوادث طبيعي با تمام توان و اخلاص به ياري مردم و کشور شتافتند و امروز هم در عرصه مبارزه با ويروس منحوس کرونا، بسيج به ميدان آمده است، از خدمات پزشکي تا ضدعفوني معابر و کمک‌هاي مومنانه و به قول مقام معظم رهبري بسيج يعني نيروي کارآمد براي همه ميدان‌ها.

وي اظهار اشت: خداوند سبحان را شاکريم که انديشه متعالي تشکيل بسيج که توسط معمار کبير انقلاب اسلامي شکل گرفت، اينک، انديشه فراگير و گسترده در کشور است. و آماده نقش آفريني در گام دوم انقلاب را در عرصه هاي هفت گانه ،تدابير فرماندهي معظم کل قوا را دارد.

وي افزود: اينجانب هفته مبارک بسيج را که به شعار "بسيج، پيشرو خدمت و اميدآفرين"، مزين گشته است به همه بسيجيان سرافراز و مردم هميشه در صحنه شهرستان فارسان تبريک عرض مي‌نماييم و اميدوارم که بتوانيم با گسترش تفکر بسيجي بر همه مشکلات کشور فائق آييم.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: ما در طول هفته بسيج در شهرستان فارسان ۶۴ عنوان  برنامه داريم ؛ با توجه به شرايط حاد کرونا بيشتر برنامه هاي ما در فضاي مجازي برگزار مي‌شود .
 
وي ديدار با خانواده شهدا با رعايت تمامي پروتکل هاي بهداشتي، ادامه رزمايش کمک هاي مومنانه با توزيع بسته معيشتي بين اقشار آسيب پذير، اعزام گروه هاي جهادي به نقاط محروم شهرستان با ارائه خدماتي در حوزه عمراني، آموزشي، فرهنگي و بهداشتي به مردم را از برنامه هاي مهم هفته بسيج فارسان عنوان کرد.

انتهای پیام/590پ
 


کد مطلب: 45961

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45961/بسیج-یعنی-نیروی-کارآمد-همه-میدان-ها-اجرای-64-عنوان-برنامه-مناسبت-هفته-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir