کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت لردگان:

اهانت به پيامبر اکرم (ص) ناشي از ترس دنياي غرب از گسترش اسلام است

9 آبان 1399 ساعت 14:22

امام‌ جمعه موقت لردگان دليل توهين به مقدسات و توهين به پبامبر(ص) را ترس از گسترش دين اسلام در جهان و افزايش تعداد مسسلمانان در دنيا عنوان کرد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مهدي سعيدي امام جمعه موقت شهر لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با  سفارش خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي و به سخنان مقام معظم رهبري در ديدار با هيئت دولت اشاره کرد و گفت: معظم له فرمودند: نقد کنيد ولي هتاکي نکنيد، توهين نکنيد اين راه شيطان است، روش دولت‌هاي مستکبر عالم است که هتاکي مي‌کنند، رئيس جمهور کشور فرانسه که خود را پيشرفته مي‌دانند به  مقدسات ۲ ميليارد انسان مسلمان و پيامبر اکرم (ص) اهانت مي‌کنند و آن را آزادي بيان مي دانند.
 
وي افزود: اين هتاکي ها و توهين ها به مقدسات مسلمانان عوامل فراواني دارد  که علتش ترس از گسترش اسلام است اين اسلام هراسي و اسلام ستيزي که اينها به راه انداختند نشان از ترس اين است که اسلام در اروپا در حال گسترش است اينها اجازه نمي‌دهند نسخه اسلام ناب براي مردم تبيين شود.
 
وي اشاره داشت: در همه کار ها تقوا را رعايت کنيم و از حدود الهي خارج نشويم ان شاالله خداوند همه ما را به صراط مستقيم هدايت بفرمايد .
 
سعيدي با اشاره به سخن شهيد مطهري گفت:  بزرگترين مشکل عصر ما نفاق است همه جا دم از اخلاق و حقوق بشر و انسانيت است ولي در عمل وحشيانه ترين اعمال را دارند، هويت دنياي غرب و استکبار امنيت همه را به بازيچه گرفته اند .
 
وي ادامه داد: گاهي اوقات مسئوليت مي گيريم پست و مقامي مي‌گيريم اما نگاهمون به مسئله نگاه دنيوي است نگاه مادي است اين نگاه موجب مي‌شود که در مسئوليت کوتاهي بشود اميرالمومنين مي‌فرمايند: مسئوليت يک امانت است نگاه اخروي نگاه الهي به مسئوليت نگاه امانتي است .
 
امام جمعه موقت لردگان با اشاره به حوادث مهم هفته آينده گفت:  اتفاق هاي مهمي در هفته پيش رو دارمي که هر کدامش اثرگذاري خاصي در تاريخ بشريت به همراه داشت . حادثه اول ولادت مقدس حضرت محمد مصطفي صلي الله عليه و آله و سلم  که اين وجود از گل سرسبد عالم هستي موجب خير و برکت براي همه عالميان شد.  با وجود پيامبر(ص) عالمي از گمراهي ها و ظلمات به سمت نورانيت و عالمي سرتاسر او هدايت شدند .
وي به تبعيد بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني رحمت الله عليه از ايران به ترکيه و روز 13 آبان روز تسخير لانه جاسوسي آمريکا که امام فرمودند انقلاب دوم است اشارهع نمود و گفت: اسناد لانه جاسوسي در 11 جلد  توسط دانشجويان کشف و به چاپ رسيد و لازم است جوانان ما اين ب را بخوانند تا به دشمني آمريکا پي ببرند .
 
سعيدي در پايان به موضوع کرونا اشاره نمود و گفت: کرونا همه جا را فرا گرفت و کشور ما هم درگير آن شد آنچه که لازمه است همه ما رعايت مسائل بهداشتي و کمک به کادر درمان را سرلوحه کار خود قرار دهيم .
وي گفت: از همه عزيزاني که در اين حوزه زحمت مي‌کشند تشکر مي‌کنيم و برايشان دعا مي‌کنيم از خدا مي‌خواهيم خير دنيا و آخرت را به اين عزيزان عنايت کند يک بحث مهمي که در اين بلا و مصيبت هست و توسل و استغفار است اين دعا و توسل و استغفار را دست کم نگيريم دعا خيلي مهم است .
 
انتهاي پيام/630 ل
 
 


کد مطلب: 45846

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45846/اهانت-پيامبر-اکرم-ص-ناشي-ترس-دنياي-غرب-گسترش-اسلام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir