کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس؛

مجلس به مسئله تعیین مدیرعامل برای باشگاه‌های ورزشی ورود نمی‌کند

8 آبان 1399 ساعت 12:00

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مجلس به مسئله تعیین مدیرعامل برای باشگاه‌های ورزشی ورود نمی‌کند، گفت: اصرار ما بر این است که لایحه نظام جامع باشگاه داری هرچه سریع‌تر در قالب لایحه به مجلس ارائه شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستینه هفشجانی  با بیان اینکه بسیاری از هواداران باشگاه‌ها دغدغه جدی در خصوص مدیریت دو باشگاه‌ پرطرفدار استقلال وپرسپولیس دارند، اظهار کرد: مشکلات این دو باشگاه‌ با آمدن و رفتن مدیران یا افراد حل نخواهد شد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس یازدهم با یادآوری اینکه شأن مجلس ورود به مسئله تعیین مصادیق برای مدیریت باشگاه‌های ورزشی نیست, ادامه داد: مشکل این باشگاه‌ها با تصویب یک نظام نامه جامع باشگاهداری قابل حل و فصل است. سالیان گذشته نیز در تدوین و تنظیم نظام نامه باشگاه‌ها کوتاهی شده است.

وی با بیان اینکه ظرف چند ماه گذشته دو گام مهم در راستای ساماندهی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برداشته شده، ادامه داد: گام نخست تنظیم نظام نامه جامع ورزش کشور است که در دو بخش ورزش حرفه ای و قهرمانی و ورزش همگانی تدوین شده است.

راستینه یادآور شد: گام دومی که به موازات این مسئله پیش برده‌ایم، تنظیم لایحه نظام باشگاهداری است که دولت مکلف شده ظرف هفته آینده‌‎ پیش نویس این لایحه را به مجلس ارائه کند و ما به صورت ویژه روی این لایحه کار خواهیم کرد و اگر نیاز به اصلاحاتی باشد با تنظیم یک برنامه تعاملی با دولت این ایرادات را برطرف خواهیم کرد تا لایحه به صحن علنی مجلس ارسال شود.

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: ارائه  لایحه باشگاهداری و تصویب آن می‌‎تواند سرآغازی برای حل مشکلات فشرده این دو باشگاه باشد و مجلس از همه توان خود برای تصویب لایحه نظام باشگاهداری استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/1020ج

 


کد مطلب: 45842

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45842/مجلس-مسئله-تعیین-مدیرعامل-باشگاه-های-ورزشی-ورود-نمی-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir