کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه‌های گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه کشور در بروجن اعلام شد

4 مرداد 1399 ساعت 10:39

حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق امام جمعه بروجن با اشاره به پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه کشور، از برگزاری 5 ویژه برنامه فرهنگی به مناسبت گرامیداشت این روز خبر داد.


امام جمعه شهر بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با گرامیداشت سالروز اقامه اولین نمازجمعه کشور اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت در برگزاری تجمعات و اقامه نمازجمعه، برنامه‌های گرامیداشت این روز متفاوت‌تر از گذشته برگزار خواهد شد.
 
حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق تهیه و توزیع 100 بسته غذایی توسط اعضا ستاد نمازجمعه بروجن را یکی از برنامه‌های گرامیداشت پنجم مرداد اعلام کرد و افزود: ارزش ریالی هرکدام از بسته‌ها 5 میلیون ریال بوده که در هفته جاری در اختیار نیازمندان قرار خواهد کرفت.
 
وی اهدا داوطلبانه خون توسط اعضا ستاد نمازجمعه و تجلیل از ائمه محترم جمعه ادوار شهرستان بروجن با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را دیگر برنامه‌های اجرایی در این روز عنوان کرد.
 
امام جمعه بروجن همچنین از نامگذاری خیابان مقابل مصلای نمازجمعه به نام "خیابان مصلی" خبر داد و گفت: در آئین گرامیداشت این روز نیز گلزار مطهر شهدا گلباران می‌شود.
 
به گزارش جهانبین نیوز؛ پنجم مرداد سالروز برپایی اولین نمازجمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به امامت آیت الله طالقانی در دانشگاه تهران است.
 
انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 45096

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45096/برنامه-های-گرامیداشت-پنجم-مرداد-سالروز-اقامه-اولین-نمازجمعه-کشور-بروجن-اعلام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir