کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه بروجن خطاب به دولت تدبیر و امید؛

یک سال باقیمانده را کار کنید تا حداقل یک خاطره خوش از دولت شما در ذهن مردم باقی بماند

6 تير 1399 ساعت 15:16

حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق امام جمعه بروجن گفت: در حالی که 7 سال از برجام گذشته و چیزی عاید جمهوری اسلامی ایران نشده، امّا عده‌ای هنور از برجام و وفاداری به آن صحبت می‌کنند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ امام جمعه بروجن در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران ایشان، گفت: در اوایل انقلاب اسلامی منافقین مغزهای متفکر اسلامی را مورد هدف قرار داده تا مانع از شکل‌گیری تئوری‌پردازی در نظام اسلامی شده و کشور به سمت تحجر و تعصب‌ کشیده شود.
 
حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق افزود: شهیدان بهشتی و مطهری افراد مستعد و خوش‌فکری بودند که با این هدف شوم و با برنامه‌ریزی‌های کوردلانه منافقین از انقلاب اسلامی ایران گرفته شدند.
 
وی با تکریم مکارم اخلاقی و شخصیتی شهید بهشتی ادامه داد: با گذشت بیش از سه دهه از شهادت ایشان هر کدام از جملات این شهید والا مقام زیربنا و خط فکری برای دولتمردان و مسئولین کشور بحساب می‌آید.
 
خطیب جمعه شهر بروجن در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: در حالی که طی چند سال اخیر تأسیسات هسته‌ای کشورمان بارها توسط بازرسان آژانس بین‌المللی بازدید شده و راستی‌آزمایی صورت گرفته امّا رئیس آرژانتینی این آژانس همچنان به آمریکا خوش‌خدمتی کرده تا ایران را محدود نماید.
 
هراتی مطلق افزود: 7 سال از برجام گذشته و چیزی عاید جمهوری اسلامی ایران نشده امّا هنوز عده‌ای در داخل تمام کارها و برنامه ها را به آمریکا گره زده و با وجود صدور قطعنامه علیه ایران باز هم نمی‌فهمند و دَم از تعهد به برجام می‌زنند.
 
وی با بیان اینکه اگر در طول این 7 سال برروی داشته‌ها و منابع داخلی کار می‌شد امروز اوضا ع بهتری داشتم، خطاب به دولتمردان، تأکید کرد: یک سال باقیمانده را کار کنید تا حداقل یک خاطره خوش از دولت شما در ذهن مردم باقی بماند.
 

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 44883

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44883/یک-سال-باقیمانده-کار-کنید-حداقل-خاطره-خوش-دولت-ذهن-مردم-باقی-بماند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir