کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری؛

اولویت در تعیین مدیر عامل را به نیروهای متخصص و نخبه بومی قرار دهید

25 ارديبهشت 1399 ساعت 8:42

فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: گزینش و انتخاب نیروهای متخصص و نخبه بومی استان چهارمحال و بختیاری در تعیین مدیرعامل جدید در اولویت قرار گیرد .


به گزارش  جهانبین نیوز  ،فرهاد رئیسی  رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اصل 103 قانون اساسی و بند 1 ماده  87 قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران ( تنقیحی 20/4/96) از  درخواست پیگیری عزل غیر قانونی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان و همچنین گزینش و انتخاب نیروهای متخصص و نخبه بومی استان چهارمحال و بختیاری جهت تعیین مدیر عامل جدید این شرکت خبر داد.

وی با اشاره به تبصره 3 ، فصل دوم  اساسنامه شرکت آب منطقه ایی استان چهارمحال بختیاری گفت‌ : مخالفت با تونل بهشت آباد به عنوان پروژه زهکشی آب های مسیر و نابود کننده دشت های استان از وظایف ذاتی این شرکت است .

رئیسی ادامه داد: خوشبختانه در چندماهه اخیر  احمد رضا سدهی سامانی، یکی از مدیران و متخصصین بنام کشوری با فراخوان وزارت نیرو و انجام مصاحبه به سمت مدیرعاملی آب منطقه ای استان چهارمحال  و بختیاری  برگزیده و معرفی شد که در عمل به وظیفه ذاتی این شرکت موفقیت آمیز عمل نمود .

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: اکنون که وی از این سمت بدون سیر مراحل قانونی برکنار گردیده ،  هر چند احساس تأسف از عزل چنین مدیری  که از جمله مدیران پاکدست است را نمیتوان این گونه اظهار نمود و با توجه به اینکه  تغییر مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره آب منطقه‌ای هر استان در شرایط ایده آل کاملا درست و صحیح است که این مهم متاسفانه مورد نظر قرار نگرفته و در بحرانی این عزل صورت پذیرفته است.

رئیسی یادآور شد: با عنایت به اصل 103 قانون اساسی و بند 1 ماده  87 قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران ( تنقیحی 20/4/96) از ریاست شورای عالی استانها درخواست گردید طی مکاتبه ای با وزارت نیرو ضمن اعتراض این شورا به عزل عجولانه بدون طی مراحل قانونی مدیر عامل فوق ، پیگیری نمایند  اکنون در گزینش نیروهای پیشنهادی جهت سمت مذکور علاوه بر دارا بودن رشته‌هاي تحصيلي مرتبط و 10 سال سابقه خدمت در بخش آب ، گزینش و انتخاب نیروهای متخصص و نخبه بومی استان چهارمحال و بختیاری در اولویت قرار گیرد .

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 44550

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44550/اولویت-تعیین-مدیر-عامل-نیروهای-متخصص-نخبه-بومی-قرار-دهید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir