کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامي شهرستان لردگان:

فعالان فضاي مجازي با اخلاق مداري زمينه انتخابات پرشور را فراهم کنند

7 بهمن 1398 ساعت 8:10

فرمانده انتظامي شهرستان لردگان در جمع اصحاب رسانه شهرستانهاي لردگان و خانميرزا گفت: انتخابات پيش رو تاثير بسزايي براي کشور در عرصه بين المللي دارد و در اين راستا فعالان فضاي مجازي با اخلاق مداري مي توانند زمينه مشارکت حداکثري در انتخابات را فراهم کنند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ سيروس ميرزايي فرمانده انتظامي شهرستان لردگان در جمع اصحاب رسانه صبح ديروز يک شنبه 6 بهمن 1398 گفت: اولويت اصلي مجموعه شهرستان لردگان برگزاري انتخابات پرشور است زيرا انتخابات پيش رو تاثير بسزايي براي کشور در عرصه بين المللي دارد و در اين راستا فعالان فضاي مجازي با اخلاق مداري مي توانند زمينه مشارکت حداکثري در انتخابات را فراهم کنند.
 
ميرزاي در جلسه بحث و تبادل نظر با فعالان فضاي مجازي بيان کرد: با تقويت فرهنگ در فضاي مجازي مي توانيم بهترين عملکرد را در انعکاس اخبار داشته باشيم .
 
فرمانده انتظامي لردگان تاکيد کرد: در موضوع اطلاع رساني مي بايست حافظ سرمايه هاي اجتماعي باشيم و الويت اصلي حفظ منافع ملي در کشور است و در اين راستا ضروريست که خواسته ها و مطالبه گري هاي خود را هدفگذاري کنيم تا در کنار مديران دستگاه ها شاهد تسريع رفع مشکلات مردمي باشيم.
 
وي افزود: در اين راستا فعالان فضاي مجازي مي بايست مطالبات شخصي را به منظور جلوگيري از آسيب هاي جبران ناپذير کنار گذاشته و اخلاق مداري را در سايه آرامش، اجرايي کرده و تمامي مطالبات را در چارچوب قوانين عنوان کنند.
 
 گفتني است اين جلسه به همت فرماندهي انتظامي شهرستان لردگان با حضور مسولين قضايي و سياسي و امنيتي، ورزش و جوانان، موسسات مردم نهاد، نماينده شوراي نگهبان  و  فعالين فضاي مجازي در شهرستان هاي لردگان و خانميرزا  در ستاد نيروي انتظامي شهرستان لردگان تشکيل شد که پس از تقدير و تشکر از زحمات فعالين مجازي انتظارات هر کدام از دستگاه ها با يکديگر تبادل نظر گرديد. و فرهنگسازي در انتخابات و تلاش در جهت انتخاب اصلح و بي طرفي و آگاهسازي مردم خوب شهرستان مورد توافق جمع حاضر بود.

 
 
انتهاي پيام/630 ل
 


کد مطلب: 43763

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43763/فعالان-فضاي-مجازي-اخلاق-مداري-زمينه-انتخابات-پرشور-فراهم-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir