کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بروجن/

یکهزار و 320 تُن عملیات شن و نمک پاشی/راهداران مانع از انسداد محور شریانی بروجن خوزستان شدند

22 دی 1398 ساعت 13:17

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بروجن گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد و ایمنی تردد رانندگان، 450 کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی برف روبی شد.


اسماعیل داورپناه در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، با اشاره به ورود سامانه بارشی از اخیر به چهارمحال و بختیاری، گفت: با دریافت اطلاعیه سازمان هواشناسی کلیه راهداران و ادوات سنگین برف روب در شهرستان بروجن به حالت آماده باش درآمدند.
 
وی گفت: با تلاش شبانه روزی 25 راهدار مستقر در 6 راهدارخانه در سطح محورهای مواصلاتی، 450 کیلومتر از مسیرهای اصلی و فرعی شهرستان بروجن برف بروبی و شن و نمک پاشی شد.
 
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بروجن اضافه کرد: به منظور اجرای این عملیات و جلوگیری از انسداد راه های شهری و روستایی، 25 دستگاه لودر، گریدر و کامیون شن و نمک پاش بکارگیری شد.
 
داورپناه همچنین با اشاره به یکهزار و 320 تُن عملیات شن و نمک پاشی در راه های بروجن، گفت: محور شریانی اصفهان به بروجن و خوزستان با تردد روزانه 30 هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین یکی از محورهای مهم کشور در حمل بار و مسافر به شمار می رود.
 
وی تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه و ایمنی تردد رانندگان را از اهداف اصلی حضور شبانه روزی راهداران در محورهای مواصلاتی عنوان کرد.
 
 
انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 43677

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43677/یکهزار-320-ت-ن-عملیات-شن-نمک-پاشی-راهداران-مانع-انسداد-محور-شریانی-بروجن-خوزستان-شدند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir