کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه بروجن

انتقام واقعی خون سرداران و شهدای مقاومت با نابودی کاخ سیاه ترامپ محقق خواهد شد

20 دی 1398 ساعت 14:53

امام جمعه شهر بروجن با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه مواضع تروریست های آمریکایی در عراق گفت: انتقام واقعی با نابودی کاخ سیاه و ظلم ترامپ محقق خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق در خطبه های نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب، گفت: اخلاص مهم ترین ویژگی سردار سلیمانی است که در بیانات حضرت آیت الله خامنه ای بیان شد.
 
وی انقلابی گری و تدبیر در امور را دیگر ویژگی سرباز مجاهد اسلام و ایران عنوان کرد و افزود: او یک فرمانده جنگ آور و مسلط در عرصه های نظامی بود که حتی در میدان نبرد هم از حدودات شرعی مراقبت می نمود.
 
امام جمعه بروجن مجاهدت و تلاش های ایشان در تقویت جبهه مقاومت، خدمات رسانی در سیل خوزستان، رفتار همراه با عطوفت با فرزندان شهدای مدافع حرم و تعظیم در برابر مادران شهدا و... را تنها بخشی از رفتارهای از سر اخلاص ایشان برشمرد که طی سال های گذشته بر کسی پوشویده نبود.
 
حجت الاسلام هراتی مطلق در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به عملیات موشکی سپاه علیه مواضع نیروهای تروریستی آمریکا در عراق، گفت: این تنها یک سیلی بود و به حول و قوه الهی انتقام واقعی با نابودی کاخ سیاه و سراسر ظلم ترامپ محقق خواهد شد.
 
وی دستپاچگی و اضطراب ترامپ و سردمداران آمریکایی در بیان واقعیت و اعلام خسارات و تلفات این حمله موشکی را نشان از ضعف و وحشت در مقابل ایران و جبهه مقاومت عنوان کرد و افزود: درخواست ملت ایران همچنان انتقام خون شهید سردار سلیمانی و همرزمان است.
 
امام جمعه شهر بروجن در پایان خطبه ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله رسولی محلاتی، ارتحال این یار امام و رهبری را تسلیت گفت.
 
حجت الاسلام هراتی مطلق با بیان اینکه برگزاری نمازهای جمعه در اقصی نقاط کشور مرهون زحمات آیت الله محلاتی است، افزود: ایشان از ابتدای شکل گیری نماز جمعه در کشور نزدیک به 4 دهه در این سنگر خطیر فعالیت نمودند.
 

انتها ییام/1030ج


کد مطلب: 43660

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43660/انتقام-واقعی-خون-سرداران-شهدای-مقاومت-نابودی-کاخ-سیاه-ترامپ-محقق-خواهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir