کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار بروجن؛

شهرستان بروجن در مسیر توسعه/اختصاص 3 هزار و 430 میلیارد ریال به پروژه های عمرانی

12 دی 1398 ساعت 10:52

فرماندار شهرستان بروجن گفت: اختصاص 3 هزار و 430 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی زمینه را برای عمران و آبادانی این شهرستان فراهم خواهد کرد.


به گزارش جهانبین نیوز، مسعود ملکی در شورای برنامه ریزی شهرستان بروجن گفت: در سال جاری 3 هزار و 430 میلیارد ریال به منظور تکمیل طرح های نیمه تمام اختصاص یافته است.
 
وی با اشاره به وجود بیش از 240 پروژه در حال احداث در شهرستان بروجن، افزود: 680 میلیارد ریال از اعتبار موجود، از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و متوازن استانی اختصاص یافته است.
 
رئیس شورای برنامه ریزی سهم اعتبارات ملی اختصاص یافته به شهرستان بروجن را 2 هزار و 750 میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: این مبلغ به منظور اجرای طرح ‌های شهرستانی مشترک بین بروجن و سایر شهرستان ‌ها در نظر گرفته شده است.
  
مسعود ملکی اجرای پروژه انتقال آب بن به بروجن، بیمارستان 239 تختخوابی، تکمیل چهارخطه شهرکرد به بروجن و لردگان، تکمیل دانشکده های فنی و مهندسی و منابع طبیعی، اجرای پروژه های فاضلاب شهری و... را بخشی از طرح های ملی در شهرستان بروجن عنوان کرد.
 
وی با اشاره به پیشرفت 30 تا 95 درصدی پروژه های عمرانی در بروجن، ابراز امیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات ملی و استانی در سال آینده، زمینه برای تکمیل طرح های نیمه تمام فراهم خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 43590

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43590/شهرستان-بروجن-مسیر-توسعه-اختصاص-3-هزار-430-میلیارد-ریال-پروژه-های-عمرانی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir