کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

آموزش فضیلت های روانشناختی، اولویت اصلی در کاهش آسیبهای روانی

1 آذر 1398 ساعت 19:33

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت :آموزش فضیلت های روانشناختی و توانمند سازی روانی اجتماعی به عنوان یکی ازاولویت های اصـلی آموزش و پرورش در کاهش آسیبهای روانی – اجتماعی است .


به گزارش جهانبین نیوز ؛ فرج الله اعرابی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت :آموزش فضیلت های روانشناختی و توانمند سازی روانی اجتماعی به عنوان یکی ازاولویت های اصـلی آموزش و پرورش در کاهش آسیبهای روانی – اجتماعی است .

وی تصریح کرد:  با توجه به ضـرورت توانمند سازی روانی اجتماعی به عنوان یکی ازاولویت های اصـلی آموزش و پرورش  در کاهش آسیبهای روانی - اجتماعی دانش آموزان و همچنین به منظور محقق نمودن راهکار 7-3 سند تحول بنیادین آموزش وپرورش مبنی بر ارائه خدمات مشاوره ای-تربیت درکلیه سطوح تحصیلی برای افزایش سلامت جسمی و روحی دانش آموزان لازم به برگزاری کارگاه آموزشی در این راستا است.

وی با اشاره به اینکه  مشاوران  جایگاه ویژه  ای در تربیت  آموزش و پرورش دارند بیان داشت:  شناسائی  نیازهای آموزشی دانش آموزان  و آموزش فضیلت های انسانی، اعتدال ،مهر ورزی و ... یکی  از اولویت های اصلی مشاوران است.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 43301

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43301/آموزش-فضیلت-های-روانشناختی-اولویت-اصلی-کاهش-آسیبهای-روانی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir