کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

فرهنگ بسیجی، شناسنامه انقلاب است / ولایت مداری استان چهارمحال و بختیاری زبان‌زد خاص و عام است

29 آبان 1398 ساعت 9:55

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: فرهنگ بسیجی شناسنامه انقلاب است و یک بسیجی همیشه و در همه صحنه ها حضور داشته و دارد.


به گزارش جهانبین نیوز، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)  چهارمحال و بختیاری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : در روزهای اخیر شاهد اتفاقاتی بودیم  که خوشبختانه مردم با بصیرت ما با اشرار هیچ گونه همکاری نکردند بلکه روز گذشته حضور پور شوری در راهپمایی داشته و اعلام انزجار از اشرار نمودند.
 
وی با اشاره به اینکه ولایت مداری استان ما زبانزد خاص و عام است تصریح کرد: مردم استان ما همیشه در صحنه بودند و همیشه به وقت عمل کردن.
 
سردار اکبری با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ هزار شهید بسیجی در کشور وجود دارد اذعان داشت : بسیجیان پیشکسوت در  دوران دفاع مقدس و دوران انقلاب بودند و امروز بسیجی های ما تمام فتنه ها را خنثی کردند.
 
وی با اذعان بر اینکه بسیجی ها در تمامی زمینه ها الگو بوده اند بیان داشت: بسیجی یعنی الگو، ایمان عاشقانه ، فرهنگ ، جهاد  و   تلاش صادقانه .
 
سردار اکبری با اشاره به اینکه فرهنگ بسیجی شناسنامه انقلاب است  اظهار کرد:  فرهنگ بسیجی یعنی مقابله با جهاد نصر،اطاعت پذیری محض از ولی فقیه ، اخلاق مداری، پاسداری از اصول و ارزشهای اسلامی و عشق به شهدا و صدها فرهنگ دیگر که در قاموس فرهنگ ما وجود دارد.
 
وی تاکید کرد:بسیج یعنی در صحنه بودن و این شاخصی است که در هشت سال دفاع مقدس و در همه صحنه های انقلاب  و حتی در شناخت فتنه ها برای همگان به خوبی روشن گردید.

۲۰۵۲ ویژه برنامه  بسیج در چهارمحال وبختیاری برگزار می شود

سردار  اکبری با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج ۲۰۵۲برنامه در استان برگزار می شود افزود: دیدار با ائمه جمعه ونماینده ولی فقیه در استان، برگزاری برنامه هایی چون  نمایشگاه دستاوردهای ۴۰سالگی بسیج، سه شب جشن در فرهنگسرای استان،  ۱۰نمایشگاه اقتصادمقاومتی، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، همایش پیاده روی و عطرافشانی گلزار شهدا و جشنواره علم وفناوری از جمله برنامه های این هفته است.

سردار اکبری  گفت: روزهای هفته بسیج از روز پنجشنبه با عنوان "بسیج، مقاومت، ایثار شهدا"، جمعه "بسیج، اخلاق، معنویت"، شنبه "بسیج، علم و فناوری"، یکشنبه "بسیج، سبک زندگی اسلامی-ایرانی"، دوشنبه "بسیج، فرهنگ و بصیرت"، سه شنبه "بسیج، دفاع و امنیت"، چهارشنبه "بسیج، اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت رسانی" نام گذاری شده اند.
 
وی خاطرنشان کرد: در  طول یک هفته تعداد 2 هزار و 52 برنامه در نواحی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت و همچنین در رده های اقشاری بسیج اجرا خواهند شد و از همه مردم دعوت می کنیم در این برنامه ها حضور یابند چون این برنامه ها فقط برای افرادی که دل در گرو بسیج دارند نیست و برای همه مردم است.

سردار با اشاره به طرح شهید رهنمون تاکید کرد : با اجرای این طرح در سراسر استان و با تشکیل ۲۰تیم پزشکی تلاش کردیم در سراسراستان افراد آسیب پذیر وکم درامدشناسایی وخدمات پزشکی در کل سال  به انها ارائه می شود.

انتهای پیام/
 
 
 


کد مطلب: 43283

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43283/فرهنگ-بسیجی-شناسنامه-انقلاب-ولایت-مداری-استان-چهارمحال-بختیاری-زبان-زد-خاص-عام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir