کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارآفرینی، فرصت یا چالش

28 آبان 1398 ساعت 9:47

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری از برنامه‌ای تحت عنوان «کارآفرینی، فرصت‌ها و چالش‌ها» در ۲۸ آبان ماه خبرداد.


مهرداد سلیمی معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین‌نیوز؛ از برنامه‌ای تحت عنوان «کارآفرینی، فرصت‌ها و چالش‌ها» در ۲۸ آبان ماه خبرداد.

وی توضیح داد: این برنامه اولین نشست از سلسله نشست‌های انتقال تجربه‌ی کارآفرینان به دانشجویان با هدف ارتباط موثر بین دانشگاهیان و کارآفرینان برتر است.

وی ادامه داد: اینکه صنعتگران و کارآفرینان برتر بومی چهارمحال و بختیاری در محیط دانشگاه‌ها به منظور انتقال تجربه حضور یابند در خصوص ایجاد ایده‌های نو و کارآفرینی با ادبیات جدید بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

سلیمی تشریح کرد: این نشست بدین گونه است که سه نفر از کارآفرینان مطرح و برتر کشوری که بومی چهارمحال و بختیاری هستند در مدت زمان مشخصی دستاورد و تجربیات خود را در اختیار دانشجویان حاضر در نشست قرار می‌دهند.

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری چهارمحال  و بختیاری اضافه کرد: در ادامه این نشست برخی معاونت‌های پارک علم و فناوری راجب حمایت‌هایی که پارک علم و فناوری می‌تواند از صاحبان ایده و کارافرینان انجام دهد، صحبت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: در ادامه این نشست‌ها به‌صورت تخصصی در حوزه‌های مختلف مثل کشاورزی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم انسانی و...  با حضور کارآفرینان همان حوزه برگزار خواهند شد.

سلیمی اشاره کرد: این برنامه در ابتدا در دانشکده‌های دانشگاه دولتی شهرکرد و سپس در سایر دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه نیز نشستی با حضور رؤسای دانشگاه‌های استان در دانشگاه شهرکرد به منظور بررسی کارآفرینی در استان برگذار می‌شود.
 
انتهای پیام/1029
 


کد مطلب: 43277

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43277/کارآفرینی-فرصت-یا-چالش

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir