کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای بیش از ۸۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس

30 شهريور 1398 ساعت 12:54

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از ۸۸۹ عنوان برنامه در ۴۷ محور در این استان برگزار خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس هشت سال مقاومت، ایستادگی و پایداری در برابر استکبار جهانی بوده است اظهار کرد: اگر می‌گوییم کل دنیا در برابر ایران اسلامی ایستاد و در هشت سال دفاع مقدس ایران به تنهایی در عرصه جنگید حرفی گزاف نبوده و واقعیت است چراکه همه کشورها در مقابل ایران قد علم کردند و قصد سرنگونی ایران اسلامی را داشتند.

سردار اکبری با بیان اینکه نبود سپاه و بسیج و لشکر منسجم ارتش موجب شد تا دشمن فکر کند می‌تواند حکومت اسلامی را از بین برود تصریح کرد: حضور همه مردم با همه مذاهب در این هشت سال مقدس نقش اساسی داشت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری نبردهای هشت سال دفاع مقدس را نبرد عاشورایی و علوی عنوان و تاکید کرد: آنچه همیشه در کنار رزمندگان اسلامی به خوبی به چشم می‌خورد توسل و توکل به ائمه اطهار و نام‌گذاری عملیات‌ها به اسم ائمه (ع) بود که موجب می‌شد تا با جدیت و با تمام توان ازخودگذشتگی کرده و ایستادگی کنند.

سردار اکبری شعار امسال را "ما پیروزیم" عنوان  کرد و افزود: دشمن در تفکرات خودش به فکر انهدام حکومت اسلامی در سه روز ابتدایی جنگ بود که با حضور به موقع و همه‌جانبه مردم این امر محقق نشد.

وی با اشاره به اینکه همه در هشت سال دفاع مقدس شرکت داشتند ادامه داد: آن‌هایی هم که نتوانستند در جنگ باشند با کمک مالی به جبهه‌ها و در پشت جبهه کمک کردند.

سردار اکبری ثمره ارزشمند دفاع مقدس و ایستادگی مقابل دشمن را پایداری و اقتدار نظام دانست و عنوان داشت: در دوران بعد از دفاع مقدس دشمنان به مرزهای کشور طمع داشتند و فتنه‌های بسیاری را شاهد بودیم اما ملت ایران با ایستادگی و بصیرت برگرفته از دفاع مقدس با آن مقابله کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری یکی از اهداف شعار "ما پیروزیم" را حفظ و نشر آثار دفاع مقدس عنوان و یادآور شد: ما امروز باید فرهنگ انقلابی و ولایت‌مداری را تقدیت کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا کاری را کردند که حضرت قمربنی‌هاشم (ع) کردند انجام دادند و برای انجام فرمان ولی امر مسلمین سوال نمی‌کردند و هرگز از فرمانده دسته نپرسیدند چرا.

سردار اکبری با بیان اینکه مدیران امروز باید از مدیریت جهادی هشت سال دفاع نقدس الگو گیری کنند افزود: نیروهای مسلح از همان ابتدای جنگ تحمیلی تهدید و تحریم را مدیریت و سعی کردند با تمام توان از آرمان‌های خود دفاع کرده و پیشرفت کنند.

وی تاکید کرد: مسئولین ما باید از مدیریت هشت سال دفاع مقدس و گدشته ایران اسلامی، دفاع کرده و در مدیریت کشور به کار برد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وقتی از  بسیجیان اسم برده می‌شود همه آحاد جامعه را دربرمی‌گیر گفت: در تمامی عرصه‌ها چه در فتنه‌های داخلی و خارجی و چه در بحث امدادرسانی این موضوع به اثبات رسیده است ونمونه بارز این مساله در امدادرسانی به سیل‌زدگان بوده است.

وی با اشاره اینکه برخی می‌خواهند بذر ناامیدی بر دل جوانان بپاشند تاکید کرد: امروز نه‌تنها نباید ناامید بود چون هر روز شاهد پیشرفت‌های خوبی هستیم.

سردار اکبری گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از ۸۸۹ عنوان برنامه در ۴۷ محور در این استان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فردا ۳۱ شهریورماه با رژه اقتدار نیروهای مسلح و با به نمایش گذاشتن تجهیزات و اقتدار نیروها در شهرکرد مرکز استان به اجرا گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 42910

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42910/اجرای-بیش-۸۰۰-عنوان-برنامه-هفته-دفاع-مقدس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir