کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سازمان تبلیغات اسلامی پاتوق نیروهای جهادی، مومن و انقلابی جوان

8 مرداد 1398 ساعت 21:43

معاون راهبردی استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بایستی سازمان تبلیغات اسلامی پاتوق نیروهای جهادی، مومن و انقلابی جوان باشد.


به گزارش  جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حریزاوی  در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: لازم است در مقابل جنگ نامتقارن بر عیله جمهوری اسلامی آرایش نظامی گرفت چرا که این جنگ همه جانبه تمام برای تمام اقشار جامعه برنانه دارد.

وی ادامه داد: ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی راهبرد و مهندسی زیست بومی انقلاب اسلامی با تبیین و ترویج اسلام ناب بصورت هوشمندانه در این جنگ نامتقارن و تهاجم همه‌جانبه فرهنگی است.

وی با اشاره به ماموریت های سازمان تبلیغات، بیان کرد: راهبر هوشمندانه انقلاب اسلامی با تبیین و ترویج اسلام ناب در این جنگ نامتقارن به خصوص جنگ فرهنگی دشمن یکی از مهم ترین ماموریت های این سازمان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حریزاوی با اشاره به شکل گیری مهاجرت معکوس نخبگان به استان های خود، بیان کرد: در حال حاضر   جوان‌گرایی در چهارمحال و بختیاری به عینا قابل مشاهده است.

معاون راهبردی استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی هیات اندیشه‌ورز، مطالبه گری، تجمیع نخبگان فرهنگی و ارتباطات با سایر دستگاه‌های فرهنگی به ریاست نماینده ولی‌فقیه و دبیری این سازمان را نیاز بخش فرهنگی دانست.

حزیراوی با اشار ه به برخی از آمارهای نگران کننده، تشریح کرد: جوانان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری بکوشند و جهادگونه عمل کنند.

انتهای پیام/1029ج


کد مطلب: 42546

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42546/سازمان-تبلیغات-اسلامی-پاتوق-نیروهای-جهادی-مومن-انقلابی-جوان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir