کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت شهرکرد:

حضور نورانیت قرآن در جامعه ضروری است.

22 ارديبهشت 1398 ساعت 18:46

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: ظهور و بروز نورانیت قرآن در تمام صحنه ها بسیار موثر است.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن فاطمی، امام جمعه موقت شهرکرد، در آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ قرآن کریم چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تلاش در نظام جمهوری اسلامی برای عظمت قرآن سعادت بزرگی است، و انجام این‌گونه فعالیت‌ها وظیفه جامعه قرآنی است.

وی افزود: عظمت و قدر قرآن در جامعه باید بهتر و بیشتر نشان داده شود، گفت: در کشور مسائل گوناگون فرهنگی وجود دارد که نورانیت قرآن باید در همه صحنه‌ها ظهور و بروز پیدا کند.


حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بیان کرد:   هرچند تاکنون نیز زحمات بسیاری در این راستا کشیده شده و فعالیت های مختلفی انجام گرفته است، اما  ادارات و مسئولان قرآنی بیش از آنچه تا کنون صورت پذیرفته، انتظار می رود.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت بروز عظمت قرآن در جامعه، خاطرنشان کرد: در کشور مسائل گوناگون فرهنگی وجود دارد که عظمت و قدر قرآن در جامعه باید بهتر و بیشتر نشان داده شود و ظهور نورانیت قرآن  در تمام صحنه‌ها ضروری است.

حجت‌الاسلام فاطمی تصریح کرد: عظمت قرآن در حدی است که هنوز مفسران و عالمان متخصص این علم به عمق این عظمت دست پیدا نکرده‌اند.

امام جمعه موقت شهرکرد در پایان گفت:  عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت  به قرآن، ترویج احکام و دستورات قرآنی را به جامعه امری مهم و پسندیده است.

انتهای پیام/1028ج


کد مطلب: 42041

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42041/حضور-نورانیت-قرآن-جامعه-ضروری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir