کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امضای تفاهم‌نامه همکاری شبکه ملی جامعه و دانشگاه با بنیاد ملی نخبگان چهارمحال و بختیاری

20 آبان 1397 ساعت 11:46

تفاهم‌نامه همکاری شبکه ملی جامعه و دانشگاه با بنیاد ملی نخبگان استان چهارمحال و بختیاری به امضا رسید.


به گزارش جهانبین نیوز؛ تفاهم‌نامه همکاری شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان چهارمحال و بختیاری با بنیاد ملی نخبگان استان با موضوع انتقال کارگروه‌های آب و گردشگري بنیاد نخبگان به شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان چهارمحال و بختیاری به امضای سعید کریمی سرپرست دانشگاه شهرکرد و رییس شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان و مجتبی بنیادیان رییس بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری رسید.

بنیادیان در این نشست درباره کارگروه‌های تشکیل شده در این بنیاد گفت: این کارگروه‌ها در جهت رفع مشکلات و دغدغه‌های استان است. در این کارگروه‌ها مسائل بررسی و راه کارهای پیشنهادی به سازمان ها و ارگان‌های مربوطه ارائه می‌شود.

وی در ادامه گفت: ما شش کارگروه از قبیل بادام، فرش، جوش، گردشگری، صنایع‌دستی، آب و آسیب‌های اجتماعی را تشکیل داده‌ایم و برای جلوگیری از موازی کاری، دو کارگروه آب و گردشگری که در بنیاد ملی نخبگان شکل‌گرفته و در شبکه ملی جامعه و دانشگاه نیز وجود دارد با امضای این تفاهم‌نامه به شبکه ملی جامعه و دانشگاه منتقل می‌شوند تا خروجی آنها ضمانت اجرایی بیشتری داشته باشند.

شایان ذکر است، اعضای کارگروه‌های آب و گردشگری که در بنیاد نخبگان استان تشکیل‌شده با صلاحدید دبیر شبکه و دبیر کارگروه تخصصی در حوزه مربوطه به‌منظور فعالیت در ذیل شبکه انتخاب می‌شوند و بنیاد نخبگان نیز نسبت به شناسايي و معرفي خبرگان و متخصصين موردنیاز بنا به درخواست دانشگاه اقدام می‌نماید.

گفتنی است سعید کریمی نیز در این نشست ضمن تشکر از بنیاد نخبگان گفت: حاصل کار این کارگروه‌ها به مقام بالاتر ارجاع داده می‌شود و با توجه به ضمانت اجرای بالای که دارد امکان نتیجه‌گیری آن بسیار زیاد است.

گفتنی است، شبکه ملی جامعه و دانشگاه پیرو انعقاد تفاهم ‌نامه همکاری میان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت کشور، سازمان برنامه ‌و بودجه و مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری مورخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵تشکیل شده است. این شبکه همان اتاق فکر سابق با ساختار جدید است که در آن رییس دانشگاه مادر به‌عنوان رییس شبکه، معاون فرهنگی و اجتماعی به‌عنوان نایب‌رییس و یک نفر با انتخاب رییس شبکه به عنوان دبیر عضویت دارند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 40765

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40765/امضای-تفاهم-نامه-همکاری-شبکه-ملی-جامعه-دانشگاه-بنیاد-نخبگان-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir