کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جهانبین نیوز گزارش می‌دهد

کلافگی تماشاگران تيم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه از نبود امکانات

22 مهر 1397 ساعت 9:43

يکي از تماشاگران ديدارهاي خانگي تيم شهدا چليچه گفت: استاديوم چليچه نه سقفي براي تماشاگران دارد، نه به تعداد کافي سرویس بهداشتی و نه رستوران و بوفه‌هاي درست‌ و حسابي، حتي آبسرد کن هم وجود ندارد و این یعنی آبی هم برای آشامیدن یافت نمی‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ تيم فوتبال ساحلي شهداي چليچه در سال ۱۳۸۵ تأسيس شد، این تیم با همت جوانان مستعد و غیور چلیچه پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد و در امروز در سطح ملی حرف برای گفتن دارد.

این تیم با وجود نبود امکانات کافی توانسته پیشرفت‌های خوبی داشته باشد و افتخارات بسیاری را برای استان به ثبت برساند، مردم و بویژه جوانان چلیچه از طرفداران این تیم هستند و همواره با حضور خود از تیم خود حمایت می‌کنند.

در یکی از مسابقات خانگی تیم چلیچه به میان تماشاچیان این مسابقه رفتیم و با یکی از تماشاگران این ديدارها گفت‌وگو کردیم.

حسینی گفت: بازي‌هاي خانگي تيم شهداء چليچه در ليگ برتر فوتبال ساحلي کشور تمام شد؛ و بايد به فرهنگ بالاي تماشاگران اين شهر بباليم و افتخار کنيم.

وي بيان داشت: هرکسي در شهرچليچه به استاديوم رفته باشد مي‌داند که چه‌ کار پرمشقتي است، شبکه بسيار ضعيف حمل‌ و نقل، جاده خاکي و ورزشگاه بدون امکانات، استاديوم رفتن را به تجربه‌اي پردردسر و بعضاً عذاب‌آور تبديل کرده است.

استاديوم چليچه امکانات اوليه براي تماشاگران را ندارد

این تماشاچی اظهار داشت: استاديوم چليچه نه سقفي براي تماشاگران دارد، نه به تعداد کافي سرویس بهداشتی و نه رستوران و بوفه‌هاي درست‌ و حسابي، حتي آبسرد کن هم وجود ندارد و این یعنی آبی هم برای آشامیدن یافت نمی‌شود.

وي تصريح کرد: این درحالی است که طرفداران این تیم پشت آن را خالی نکردند و شهدای چلیچه در بازي‌هاي خانگي‌اش در فصل گرما و سرما و در زير باران، حضور پرشور تماشاگران را تجربه کرده است.

حسینی افزود: در برخی از بازي‌ها بيش از ۲ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند و با وجود حضور تعداد زیادی از تماشاچی هيچ‌گونه بي‌احترامي و فحاشي از سوي تماشاگران مشاهده نشد.


وي گفت: شهر چليچه از لحاظ بازيکن و علاقه‌مندان به فوتبال ساحلي پتانسيل بالايي دارد اما به‌واسطه عدم‌ حمايت و نبود زيرساخت لازم، به دست فراموشي سپرده‌شده است.
 
 چليچه يکي از بي‌نظيرترين مناطق ورزشي استان است
 
به گزارش جهانبین نیوز، چليچه يکي از بي‌نظيرترين مناطق ورزشي استان است که توانسته است نام خود را به‌عنوان پايه‌گذار فوتبال ساحلي در منطقه مرکزي ايران آن‌هم بر فراز کوهستان زاگرس ثبت کند.
 

فوتبال ساحلي گونه‌اي از ورزش فوتبال در جهان ورزش است که به‌صورت متداول در کنار ساحل دريا برگزار مي‌شود اما در ايران برخي از استان‌ها اين فوتبال را در زمين‌هاي مصنوعي ترويج داده‌اند.
 
چليچه در شهرستان فارسان و در 35 کيلومتري شهرکرد مرکز چهارمحال و بختياري قرار دارد.


انتهاي پيام/590پ


کد مطلب: 40575

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40575/کلافگی-تماشاگران-تيم-فوتبال-ساحلی-شهدای-چلیچه-نبود-امکانات

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir