کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری:

طرح پایان‌نامه یار در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

9 خرداد 1397 ساعت 9:08

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای پارک علم و فناوری از برگزاری طرح پایان‌نامه یار خبر داد و گفت: این طرح با هدف هدایت یافته‌های پژوهشی و فعالیت‌های علمی اساتید و دانشجویان به سمت تجاری‌سازی و همچنین ارتقای کیفیت رساله‌های کارشناسی ارشد و دکتری در جهت انطباق با نیازهای اساسی کشور در تولید محصولات دانش‌بنیان اجرا خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، در جلسه شورای پارک علم و فناوری از برگزاری طرح پایان‌نامه یار خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف هدایت یافته‌های پژوهشی و فعالیت‌های علمی اساتید و دانشجویان به سمت تجاری‌سازی و همچنین ارتقای کیفیت رساله‌های کارشناسی ارشد و دکتری در جهت انطباق با نیازهای اساسی کشور در تولید محصولات دانش‌بنیان اجرا خواهد شد.

وی یکی دیگر از اهداف طرح پایان‌نامه یار را گسترش نهضت تولید علم و تقویت و توانمندسازی فرآیندهای پژوهشی و مسئله محور عنوان نمود و خاطرنشان کرد: پایان‌نامه‌های پذیرفته شده در این طرح علاوه‌بر دریافت تسهیلات بلاعوض از خدمات مرکز نوآوری و مرکز رشد برخوردار خواهند شد.

پیرعلی گفت: ریشه و اصل هر فناوری، تحقیق و پژوهش است و با توجه به فاصله صنعت از دانشگاه، اجرای این طرح می‌تواند زمینه پیوند صنعت و دانشگاه را بیش از پیش فراهم آورد.

در پایان این جلسه با استقرار پنج شرکت فناور فعال در حوزه‌های فناوری اطلاعات، صنعت نساجی و خدمات آزمایشگاهی در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و چهار تیم فناور در حوزه‌های صنایع غذایی، شیلات و فناوری اطلاعات در مرکز نوآوری شهرستان بروجن که مراحل داوری و ارزیابی را با سپری کرده بودند موافقت شد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 39372

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39372/طرح-پایان-نامه-یار-پارک-علم-فناوری-چهارمحال-بختیاری-اجرا-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir