کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به همت دفتر همکاري هاي علمي و بين الملي دانشگاه شهرکرد صورت گرفت

توسعه همکاري هاي علمي- پژوهشي دانشگاه شهرکرد با دانشگاه هاي عراق

28 بهمن 1396 ساعت 13:02

همکاري‌هاي علمي-پژوهشي دانشگاه شهرکرد با دانشگاه‌هاي عراق به همت دفتر همکاري هاي علمي و بين الملي دانشگاه شهرکرد توسعه پيدا مي کند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ محسن بهمني رييس گروه همكاري هاي علمي و بين المللي دانشگاه شهرکرد با دكتر ياسر الحجاج رايزن علمي و فرهنگي سفارت عراق با هدف زمينه سازي انعقاد تفاهم نامه بين دانشگاه شهرکرد و برخي از دانشگاه هاي عراق به منظور توسعه و گسترش همکاري هاي علمي و پژوهشي در محل سفارت اين کشور در تهران ديدار و گفتگو کرد.

در اين ديدار بهمني ضمن معرفي توانايي ها و قابليت هاي دانشگاه شهركرد به عنوان يكي از دانشگاه هاي جامع كشور و بيان ويژگي ها و قابليت هاي استان چهارمحال و بختياري در كشور گفت: دانشگاه شهركرد در راستاي تحقق اهداف و چشم اندازهاي همكاري هاي علمي و بين المللي مجدانه به دنبال توسعه فعاليت هاي آموزشي از قبيل جذب دانشجو، تبادل استاد و دانشجو، برگزاري كارگاه هاي علمي ، انجام پروژه هاي تحقيقاتي و پژوهشي مشترک با كشورهاي همسايه به ويژه کشور عراق است.

بهمني در ادامه به ورود اولين گروه دانشجويان غيرايراني به دانشگاه شهركرد و عملكرد موفق اين دانشگاه در اين زمينه اشاره کرد و با اذعان به استانداردهاي بالاي علمي دانشگاه شهركرد در فرايند پذيرش، آموزش و پژوهش دانشجويان خارجي، به نمايندگي از دانشگاه شهرکرد براي پذيرش دانشجويان عراقي در رشته هاي مختلف به ويژه در رشته هاي كشاورزي، دامپزشكي و منابع طبيعي اعلام آادگي کرد.

در ادامه اين ديدار ياسر الحجاج، ضمن ابراز خرسندي، براي گسترش و توسعه فعاليت هاي علمي و فرهنگي کشور متبوعش با دانشگاه شهركرد اعلام آمادگي كرد و با استقبال از اين همكاري ها، علاقه خود را براي حضور و بازديد از دانشگاه شهركرد در آينده نزديك ابراز داشت.

گفتني است، مقرر گرديد در بهار سال آينده، هياتي از دانشگاه هاي عراق از دانشگاه شهركرد بازديد کنند و همچنين مسئولان دانشگاه شهركرد نيز ضمن بازديد از دانشگاه هاي عراق زمينه هاي لازم براي همکاري هاي علمي، آموزشي، پژوهشي و تحقيقاتي مشترک را فراهم نمايند.

انتهای پیام1026ج/920م


کد مطلب: 38589

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38589/توسعه-همکاري-هاي-علمي-پژوهشي-دانشگاه-شهرکرد-عراق

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir