کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهار محال و بختياري:

بهره مندي بيش از هزار مسافر نوروزي از خدمات هلال احمر

7 فروردين 1396 ساعت 13:59

از ابتداي آغاز طرح سلامت مسافرين نوروزي تا کنون بيش از ۱۴۰۰۰ مسافر نوروزي با مراجعه به پستهاي نوروزي از خدمات جوانان استان چهار محال و بختياري بهره مندشدند .


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ سيد احمد مرتضوي مدير عامل جمعيت هلال احمر چهار محال و بختياري اظهار کرد: تا کنون بيش از ۶۵۰۰ خودرو ، چهار ده هزار مسافر به پستهاي نوروزي، ۱۰۰۰ نفر به ايستگاه سلامت ، ۸۰۰ نفر به خيمه هاي نماز و ۱۰۰۰ نفر نيز به فضاي دوستار کودک مراجعه کردند و از خدمات اين اماکن بهره مند شدند.

مرتضوي در ادامه گفت: در اين مدت مقدار زيادي بسته تبليغاتي گردشگري چهارمحال و بختياري نيز بين گردشگران و مسافران نوروزي توزيع شد. به گفته مرتضوي، يک هزار و۵۰۰جوان، امدادگر و داوطلب عضو اين جمعيت، نوروز ۹۶ در اجراي طرح ملي پستهاي سلامت مسافرين نوروزي با عنوان’بي گدار به جاده نزنيم، ظريف برانيم’ و طرح امداد نوروزي مشارکت دارند.

مرتضوي در ادامه اظهار داشت: ۱۹ پايگاه ثابت ، سيار و موقت امداد و ۱۷ ايستگاه سلامت مسافران نوروزي شامل ايستگاه هاي سلامت، فضاي دوستدار کودک و خيمه نماز و سحاب جمعيت هلال احمر در استان چهارمحال و بختياري تا پايان طرح در ايام نوروز فعال است.

انتهاي پيام/۵۳۰ب


کد مطلب: 33839

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33839/بهره-مندي-بيش-هزار-مسافر-نوروزي-خدمات-هلال-احمر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir