کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول اردويي سپاه ناحيه لردگان خبر داد

اعزام 300 نفر از دانش آموزان لردگان به اردوي راهيان نور

سایت خبری تحلیلی سلام لردگان , 8 اسفند 1395 ساعت 9:59

مسئول اردويي سپاه ناحيه لردگان گفت: هدف از اردوي راهيان نور ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ اصغر انگارده، مسئول اردويي سپاه ناحيه لردگان در هفتمين مرحله اعزام راهيان نور شهرستان لردگان در گفت و گو با خبرنگار سلام لردگان، هدف از برگزاري اردوي راهيان نور را انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل جوان دانست و گفت: اردوهاي راهيان نور از راه هاي مقابله با جنگ نرم دشمن است و به اين وسيله مي توان تاريخ حماسه و شهادت را به نحو شايسته اي به نسل جوان انتقال داد.

وي، با اشاره به اين سخن از مقام معظم رهبري که مي فرمايند: « ياد و خاطره شهدا بايد زنده نگه داشته شود.» افزود: هشت سال دفاع مقدس تاريخي غرورآفرين و جاويدان براي ملت انقلابي ايران است که بايد آن را از نزديک ديد، با تمام وجود درک و دوباره با آن زندگي کرد و اردوهاي نور راه مناسبي براي زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان است.

اسدالله بابامير، رييس اداره آموزش و پرورش لردگان نيز در جمع دانش آموزان اعزامي به مشهد شهداي شلمچه گفت: جوانان ما بايد از شهدا مدد بگيرند و به پيشرفت کشور کمک کنند.

باميري در پايان گفت: 300 نفر از دانش آموزان شهر لردگان در قالب هفت دستگاه اتوبوس تحت عنوان کاروان راهيان نور به مناطق عملياتي جنوب کشور اعزام مي‎شوند، و از مناطق عملياتي اروندکنار، فتح المبين، طلائيه، شلمچه و وديگر مناطق عملياتي جنوب كشور بازديد مي کنند.

انتها پيام1026ج /630ل


کد مطلب: 33431

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33431/اعزام-300-نفر-دانش-آموزان-لردگان-اردوي-راهيان-نور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir