کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه کوهرنگ:

در حادثه 9 دي يکي دیگر از معجزات انقلاب اسلامي اتفاق افتاد

8 دی 1395 ساعت 11:00

امام جمعه کوهرنگ گفت: آنچه درباره 9 دي مي توان گفت اين است که در آن روز يکي ديگر از معجزات عمر انقلاب اسلامي با محوريت و عنايت حضرت سيدالشهداء سلام الله عليه اتفاق افتاد.


به گزارش جهانبین نیوز، حجه الاسلام طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر، اظهار کرد: 9 دي ماه 88 يک روز بياد ماني و جاودانه در حافظه تاريخي ملت ايران و حماسه اي فراموش نشدني براي همه دشمنان انقلاب است.

طباطبايي بيان داشت: آنچه در اين باره ميتوان گفت اين است که در آن روز يکي ديگه از معجزات عمر انقلاب اسلامي با محوريت و عنايت حضرت سيدالشهداء سلام الله عليه اتفاق افتاد.

وي افزود: دشمنان خارجي و فريب خوردگان داخلي هرگز  اين حضور باشکوه و غيرتمندانه را تصور نمي کردند و اشتباه بزرگ آنها همين بود که غيرت ديني و انقلابي را در محاسباتشان نديده بودند و اين درست همان چيزي بود که بساط فتنه را در هم‌ پيچيد و همه نقشه هاي شوم و خائنانه شان را نقش بر آب کرد و چهره واقعي شان را براي همه آشکار ساخت و رسوايشان کرد.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ در ادامه تاکيد کرد: شاخصه بارز همه حرکت هاي انقلابي ملت ايران در اين روز هم پررنگ بود و آن حرکت بر محور ولايت است، ولايتمداري و ارادت قلبي توده هاي مردم به امام (ره) و رهبري (مدظله) يک بار ديگر در نهايت شکوه و عظمت متجلي شد و اين سيل خروشان را به راه انداخت و همه آلودگي ها و پليدي هايي که بدطينتان و فريب خوردگان رقم زده بودند را به کلي شست و با خود برد و روح ايمان و انقلابي گري و آرامش معنوي بر دل هاي مجروح از آن حوادث تلخ مرهم آرامش و ثبات نهاد.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: بايد فرمايش آن پير روشن ضمير و عارف کامل حضرت روح الله (ره) را که فرمودند؛ "پشتيبان‌ ولايت فقيه باشيد تا به مملکت شما آسيبي نرسد) را در همه ي اعصار آويزه گوش و نصب العين قرار دهيم تا به سر منزل مقصود و مژده ظهور موفور السرور حضرت ولي عصر (عجل الله تعالي فرجه الشريف ) شرفياب شويم" انشاءالله.

انتهاي پيام1026ج /610ک

 
 


کد مطلب: 32396

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32396/حادثه-9-دي-يکي-دیگر-معجزات-انقلاب-اسلامي-اتفاق-افتاد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir