کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار شهر باباحيدر خبر داد

شروع عمليات اجراي شبکه فاضلاب شهري در شهر باباحيدر

10 آبان 1395 ساعت 13:44

شهردار باباحيدر از جدول‌بندي معابر و کوچه‌هاي شهري، واگذاري حمل و نقل جمع‌آوري زباله به بخش خصوصي، عمليات اجراي شبکه فاضلاب شهر، زمين جهت دفع زباله و ايجاد پارک در قبرستان قديم خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سيدقاسم مرتضوي در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: عمليات جدول‌گذاري معابر شهر باباحيدر در کوچه‌ها و معابر با هدف افزايش خدمات شهري و جلب رضايت عمومي در حال اجرا است.
 
شهردار باباحيدر از اجراي عمليات گسترده جدول‌گذاري در سطح شهر باباحيدر خبر داد و گفت: بهسازي و جدول‌گذاري معابر نيازي ضروري و کار زيربنايي است و اکثر خيابان‌ها و معابر نياز به زيرسازي و اقدامي اساسي دارد.
 
وي اظهار کرد: بهسازي معابر و تعويض جداول مستهلک خيابان‌ها و کوچه‌هايي که عمر بالايي دارند و همچنين جدول‌گذاري در کوچه‌هاي فاقد جدول علاوه‌بر زيربنايي بودن در زيبايي شهر نيز تأثير زيادي دارد.
 
شهردار باباحيدر افزود: عمليات جدول‌‌گذاري در تمام خيابان‌ها و کوچه‌هاي باباحيدر که داراي مشکل هستند همچنان ادامه خواهد داشت و تمام مراحل عمليات همراه با نظارت دقيق جهت حسن اجراي کار صورت گرفته تا اين عمليات با کيفيت و سرعت بيشتري اجرا و به بهره‌برداري برسد و موجبات رضايتمندي شهروندان فراهم شود.
 
مرتضوي هدف از اجراي اين طرح را ارتقاي سطح کيفي معابر، افزايش خدمات‌رساني به شهروندان و بهسازي مناظر شهري عنوان کرد و ادامه داد: تسهيل در تردد و عبور و مرور، ساماندهي و زيباسازي فضاهاي شهري و مناسب‌سازي پياده‌روها و جداول حاشيه خيابان‌هاي شهر از ديگر اهداف اجراي اين طرح است.
 
وي خاطرنشان کرد: تاکنون 10 هزار متر از معابر و کوچه‌هاي شهري جدول‌بندي شده‌اند و زيرسازي کوچه‌ها قبل از آسفالت در حال اجرا است.

شهردار باباحيدر در پايان از زحمات دکتر کاظمي نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل فارسان کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي، حاج آقاياوري امام جمعه بخش باباحيدر، مهندس طاهري فرماندار شهرستان فارسان، شوراي اسلامي شهر باباحيدر، بخشدار و ادارات سطح شهر که همکاري داشتند قدرداني کرد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 


کد مطلب: 31448

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/31448/شروع-عمليات-اجراي-شبکه-فاضلاب-شهري-شهر-باباحيدر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir