کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس بنياد نخبگان چهارمحال و بختياري:

هدف طرح شهاب شناسايي، هدايت و حمايت دانش آموزان از سنين پايين است

6 آبان 1395 ساعت 8:50

رئيس بنياد نخبگان استان هدف از اجراي طرح شهاب را شناسايي، هدايت و حمايت دانش آموزان از سنين پايين دانست و گفت: 9 هزار 55 دانش آموز در برنامه طرح شهاب سال جاري تحت پوشش قرار گرفتند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر مجتبي بنياديان در گفتگو با مشکات برين  از تحت پوشش قرار گرفتن 9 هزار 55 دانش آموز در برنامه طرح شهاب سال جاري خبر داد و گفت: در سال جاري طرح شهاب، در ناحيه يك و دو شهرکرد، بخش لاران، بن، سامان، بلداجي در سطح مدارس ابتدايي اجرا خواهد شد.

رئيس بنياد نخبگان استان گفت: اين طرح در سنوات گذشته در ناحيه يك و بخش لاران به خوبي اجرا شد و امسال در چهار منطقه ناحيه دو شهركرد، بن، سامان، بلداجي درحال اجرا مي باشد. در مجموع 229 مدرسه و 439 كلاس پايه چهارم، پنجم و ششم در مناطق ذكر شده درگير اين طرح بوده و تاكنون 9 هزار 55 دانش آموز مشمول اين طرح قرار گرفته اند.

وي افزود: 209 نفر مدير مدرسه، 425 نفر معاون و 465 نفر معلم در مناطق ناحيه 2، لاران، ناحيه1، بن، سامان و بلداجي مجري اين طرح هستند.

دكتر مجتبي بنياديان، ضمن تشكر و قدرداني از اهتمام جدي مجموعه آموزش و پرورش استان در راستاي اجراي خوب و دلسوزانه اين برنامه ملي گفت: تاكنون استان چهارمحال و بختياري در اجراي برنامه شهاب نسبت به ساير استان ها خوش درخشيده است كه اميدواريم در سنوات آتي نيز اين برنامه با همكاري و هم افزايي و استفاده از تجارب مجموعه هاي ديگر به خوبي اجرا شود.

بنياديان هدف از اجراي اين طرح را شناسايي، هدايت و حمايت دانش آموزان از سنين پايين دانست و يادآور شد: برنامه ملي شهاب از سال 94 در استان پي ريزي شد و با برگزاري كلاس هاي آموزشي و دوره هاي ضمن خدمت براي معلمان و مديران مدارس پايه ابتدايي و همچنين نظارت دقيق اجراي صحيح طرح توسط بنياد نخبگان، توانسته است با موفقيت به مرحله اجرا درآيد.

  انتهای پیام1026ج /1020ج
 
 


کد مطلب: 31369

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/31369/هدف-طرح-شهاب-شناسايي-هدايت-حمايت-دانش-آموزان-سنين-پايين

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir