کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل:

حجاب بزرگترين معروف حضرت زينب(س) است

30 مهر 1395 ساعت 15:04

امام جمعه شهر اردل گفت:حجاب بزرگترين معروف حضرت زينب(س) است و حفظ آن براي زنان هم وظيفه و هم افتخار است .


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در مراسم بدرقه کاروان راهيان نور که در آموزش و پرورش شهرستان اردل برگزار شدگفت: بايد امروزه ما قدر امنيت کشور را که در سايه تدبير حکيمانه ولايت فقيه و خون سرخ شهدا به دست آمده بدانيم و شهدا رابشناسيم و راه آنان را ادامه دهيم و بدانيم که بيشترين وصيت نامه شهدا در رابطه باحفظ حجاب و عفاف است تا از آسيب در امان بمانيم.

سلمان پور با بيان اينکه اگر زينب(س) نبود امروز نامي از کربلا و نامي از حوادث عاشورا نبود، افزود: حضرت زينب(س) جز براي خداوند نمي‌انديشيد و در تمامي لحظاتي که در حوادث عاشورا حضور داشت تنها به خداوند مي‌انديشيد و شهداي ما نيز در جنگ حق عليه باطل در همان مسيري که حضرت زينب کبري(س) و امام سجاد (ع) انتخاب کردند جان خود را تقديم انقلاب اسلامي کردند.

وي با بيان اينکه حجاب بزرگترين معروف حضرت زينب(س) است و حفظ آن براي زنان هم وظيفه و هم افتخار است ادامه داد: زنان و دختران وظيفه دارند با حفظ حجاب خود پيرو مکتب حضرت زينب(س) باشند و در راستاي ترويج اين فرهنگ قدم بردارند.

امام جمعه شهر اردل بيان کرد: حفظ حجاب و رعايت اخلاق اسلامي براي دختران و زنان ما از واجباتي است که نبايد فراموش شود و امر به معروف در اجراي اين فريضه الهي ضروري است.

انتهاي پيام/۵۷۰ه


کد مطلب: 31269

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/31269/حجاب-بزرگترين-معروف-حضرت-زينب-س

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir