کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

شهیدان مانند شمع سوختند تا امنیت بماند/ انتقال سیره شهدا وظیفه همگان است

1 مهر 1395 ساعت 11:18

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: مَثَل شهید، مَثَل شمعی است که می‌سوزد تا قرآن بماند و دیگران از آن استفاده کنند و درواقع شهید مانند شمع سوخت تا امنیت بمان


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در جشنواره روز سرباز اظهار کرد: فلسفه گرامیداشت‌ها و یادبودها ترکیبی از درس از گذشتگان و تجلیل از آن‌ها و درسی برای آیندگان است.

وی با بیان اینکه تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت و خانواده‌های آن‌ها وظیفه همه است افزود: شهادت یعنی پایان دادن به زندگی مادی و طبیعی خود.

سردار محمدسلیمانی تاکید کرد: مَثَل شهید، مَثَل شمعی است که می‌سوزد تا قرآن بماند و دیگران از آن استفاده کنند و درواقع شهید مانند شمع سوخت تا امنیت بماند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهدا شمع محفل بشریت هستند و اگر این محفل روشن است روشناییش را مدیون شهداییم.

وی با بیان اینکه لازم است بهتر زندگی کردن را بیاموزیم چراکه دنیا مزرعه آخرت است افزود: خون شهدا انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد و ما وظیفه داریم در یک پروسه حساب شده سیره شهدا را انتقال دهیم، گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه‌ها و برنامه‌های اینچنینی برای تحقق همین امر است.

گفتنی است در انتهای این برنامه سربازان تجلیل شدند.


کد مطلب: 30709

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30709/شهیدان-مانند-شمع-سوختند-امنیت-بماند-انتقال-سیره-شهدا-وظیفه-همگان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir