کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس دانشگاه شهرکرد تاکید کرد؛

استفاده از دانسته‌های بین‌المللی هدف اساسی کنگره بین‌المللی فارماکولوژی و علوم دارویی دامپزشکی

6 خرداد 1395 ساعت 9:37

رئيس دانشگاه شهرکرد گفت: يکي از اهداف سومین کنگره بین‌المللی فارموکولوژی و علوم دارویی دامپزشکی ايجاد ارتباط بين‌المللي در دانشگاه و استفاده از دانسته‌های بین‌المللی است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر شایان شاه‌محمدي، رئيس دانشگاه شهرکرد در مصاحبه با منطقه آزاد ضمن اشاره آماري به عملکرد دانشگاه شهرکرد اظهار کرد: دانشکده کشاورزي و منابع طبيعي جزء بهترين دانشکده‌هاي کشور هستند.

وی تصریح کرد: ۹ مرکز پژوهشي در این دانشگاه فعال است که از این تعداد دو مرکز در دانشکده دامپزشکي قرار دارد و متعلق به این دانشکده است.

رئیس دانشگاه شهرکرد در ادامه به مراکز پژوهشي وابسته به دانشگاه شهرکرد از جمله دانشکده جنين دام، زيست‌فناوري و نانوفناوري، مرکز تحقيقات آب، پژوهشکده فتوتکنيک و قطب علمي آناليز غيرخطي و... اشاره کرد و افزود: يکي از اهداف سومین کنگره بین‌المللی فارماکولوژی و علوم دارویی دامپزشکی ايجاد ارتباط بين‌المللي در دانشگاه و استفاده از دانسته‌های بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه فارموکولوژي در سده‌هاي اخير ريشه در کتب ايراني دارد یادآور شد: استان چهارمحال و بختیاری بستر توليد و پرورش دام، آبزيان و... است و اميدوارم در مسير اقتصاد مقاومتي و رشد و تعالي ايران بتوانيم در این زمینه گام‌های موثر برداريم.

انتهاي پيام/1026ج


کد مطلب: 28627

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28627/استفاده-دانسته-های-بین-المللی-هدف-اساسی-کنگره-فارماکولوژی-علوم-دارویی-دامپزشکی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir