معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامهریزی چهارمحال و بختیاری گفت: آنچه در مباحث سازمانی و مدیریتی امروز حائز اهمیت است ایجاد شرایط رقابتی در ارائه خدمات و رضایتمندی ارباب رجوع در دستگاههای اجرایی بخش دولتی و غیردولتی است.
:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>
معاون سازمان مدیریت و برنامهریزی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد؛
اهمیت ایجاد شرایط رقابتی در ارائه خدمات در دستگاههای دولتی و غیردولتی
9 اسفند 1394 ساعت 11:10
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامهریزی چهارمحال و بختیاری گفت: آنچه در مباحث سازمانی و مدیریتی امروز حائز اهمیت است ایجاد شرایط رقابتی در ارائه خدمات و رضایتمندی ارباب رجوع در دستگاههای اجرایی بخش دولتی و غیردولتی است.
کد مطلب: 27641