کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل سياسي:

مهم ترين اقدام دشمن،بويژه آمريکا در مقابل جبهه اسلام،نفوذ است

27 بهمن 1394 ساعت 9:17

کارشناس مسائل گفت : شناخت روشها،مصاديق واهداف دشمنان انقلاب اسلامي ايران براي اهل بصيرت ضروري است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، خدامراد عربي فرد کارشناس مسائل سياسي و هادي سياسي بسيج گفت: انتخابات بهترين بستر براي حفظ روند قدرت يابي واقتدار نظام جمهوري اسلامي ومظهر حماسه ملت است.

وی افزود: از طرفي بستر مناسبي است براي آخرين بخت آزمايي آمريکا ودنياي سلطه يعني نفوذ وسوء استفاده از عناصر نفوذ پذير براي استحاله نظام بنظر ميرسد که انتخابات امروز يکي از دروازه هاي نفوذ دشمنان باشد .

عربي فرد تصریح کرد: انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري دو رويداد سرنوشت ساز در کشور است.

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: دشمن براي نفوذ در پسا برجام در عرصه هاي مختلف اقدامات لازم را انجام داده که نفوذ سياسي و فرهنگي از بقيه مهمتر و خطرناک تر است و در اين عرصه بهترين راه ، شناخت روشها، مصاديق واهداف دشمنان انقلاب اسلامي ايران است.

وي خاطر نشان کرد : ترفندهاي گوناگون دشمن براي ضربه زدن به نظام اسلامي به شکست انجاميده و اکنون با حضور پرشکوه در انتخابات راه‌هاي نفوذ دشمن در مراکز تصميم‌ساز و تصميم‌گير مسدود خواهد شد.

عربي فرد گفت : آمريکا شيطان بزرگ است و در راستاي براندازي نظام اسلامي توطئه مي‌کند.

وی مهم ترين اقدام امروز دشمن،بويژه آمريکا در مقابل جبهه اسلام را نفوذ دانست و افزود: دشمنان در نظر دارند عوامل و عناصر و چهره‌هاي وابسته خود را از طريق انتخابات به دو مجلس وارد کنند تا از درون به ايران ضربه زده و باعث فروپاشي نظام اسلامي شوند.

عربی فرد انتخابات را مسأله اي بسيار مهم و نعمتي حقيقتاً بزرگ برشمردند و با تأکيد بر حضور حداکثري مردم در انتخابات اسفند ماه افزود: مفهوم عميق حق الناس، در زمينه هاي «اجرا، نظارت، حقوق داوطلبان، ليستهاي انتخاباتي، صيانت از آراي مردم و پذيرش نتايج انتخابات»، ابعاد مکمل و پرمعنايي دارد و مردم با توجه به طمع ورزي امريکايي ها به اين انتخابات، موضوع نفوذ را مورد توجه کامل قرار دهند.

انتهای پیام1022ج /590پ


کد مطلب: 27429

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27429/مهم-ترين-اقدام-دشمن-بويژه-آمريکا-مقابل-جبهه-اسلام-نفوذ

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir