کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشين ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان گفت:

اجراي بيش از 15 عنوان برنامه به مناسبت حماسه عظيم نهم دي ماه در شهرستان فارسان

7 دی 1394 ساعت 12:01

جانشين ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان به مناسبت حماسه عظيم نهم دي‌ماه ، بيش از 15عنوان برنامه در سطح شهرستان فارسان برگزار خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرهنگ دوم پاسدار فرزان اميري گفت: حماسه عظيم 9 دي ميثاق ملت با مقام عظماي ولايت است.

وي در رابطه با بزرگداشت حماسه 9 دي گفت: حماسه عظيم 9 دي ميثاق ملت با مقام عظماي ولايت است به همين مناسبت  بيش از 15 عنوان برنامه در سطح شهرستان فارسان برگزار خواهد شد.

وي تصريح کرد : برگزاري جلسات بصيرتي در پايگاه‌هاي ناحيه مقاومت بسيج فارسان و فضاسازي  محيطي و تابلوها در سطح شهرستان و برگزاري برنامه شاخص 9 دي در روز دوشنبه هفتم دي ماه در مسجد امام حسين (ع) شهرستان همراه با اقامه نماز وحدت و سخنراني حجت‌السلام سرافراز مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه استان، برگزاري چندين نمايشگاه مربوط به 9 دي و برگزاري چندين نشست بصيرتي و روشنگري با موضوع محوريت هفته بصيرت و فتنه 88 و هفته وحدت در مساجد و پايگاه‌ها و در حلقه‌هاي صالحين، برگزاري نشست هيئت عاشقان ولايت  و تجمع بيش از 500 نفراز بسيجيان شهرستان در مصلي امام خميني (ره) و... از جمله برنامه‌هايي هستند که به مناسبت حماسه 9 دي در شهرستان برگزارخواهد شد.

انتهای پیام1026ج /590پ
 


کد مطلب: 26344

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26344/اجراي-بيش-15-عنوان-برنامه-مناسبت-حماسه-عظيم-نهم-دي-ماه-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir