کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

اصحاب رسانه می‌توانند در غالب هنر، وقف را در جامعه رواج دهند

23 آذر 1394 ساعت 13:59

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری یکی از اهداف همایش وقف و رسانه را تبلیغ و اطلاع‌رسانی عنوان و افزود: اصحاب رسانه می‌توانند در غالب هنر وقف را در جامعه رواج دهند.


به گزارش جهانبین نیوز جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در هفتمین همایش وقف و رسانه اظهار کرد: همایش وقف و رسانه برای تعامل بین اصحاب رسانه و اداره کل اوقاف و با هدف ارزش‌بخشی به فرهنگ وقف برگزار شده است.

وی تصریح کرد: دو نهاد رسانه و اوقاف در جامعه بسیار تاثیرگذار هستند و باید همکاری سازنده بین این دو نهاد در جهت اشاعه فرهنگ وقف در جامعه صورت گیرد.

کارگران وقف را یک سنت نبوی و علوی دانست و بیان داشت: در اسلام به وقف بسیار توصیه شده است و بسیاری از مشکلات در جامعه وجود دارند که با وقف حل می‌شوند.

این مسئول یکی دیگر از اهداف همایش وقف و رسانه را تبلیغ و اطلاع‌رسانی عنوان و افزود: اصحاب رسانه می‌توانند در غالب هنر وقف را در جامعه رواج دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وقف در همه امورات جامعه وارد شده پس مسئولان اوقاف و امور خیریه باید وقف را سرلوحه کار خود قرار دهند.

کارگران ادامه داد: در این استان ۵۵ نشریه، ۱۶ خبرگزاری و ۴ سایت خبرنگاری فعال هستند و با توجه به هجمه گسترده ماهواره‌ها و فضای مجازی می‌توان گفت تاثیرگزارترین مقابله با این حملات رسانه‌های داخلی می‌باشند.


انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 26055

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26055/اصحاب-رسانه-می-توانند-غالب-هنر-وقف-جامعه-رواج-دهند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir