کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری خبر داد:

برگزاری 4000 عنوان برنامه در دهه مبارک فجر

8 بهمن 1393 ساعت 13:01

رئیس ستاد دهه فجر استان گفت: ۱۷۰۰ ستاد شهری، بخشی، روستایی و آموزشگاهی با ۸۵۸۴ کمیته اجرایی مسئول برنامه ریزی ۴۰۰۰ عنوان برنامه در دهه مبارک فجر است.


به گزارش جهانبین نیوز رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان علی گرجی گفت: تبيين و برجسته‌سازي كارآمدي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در عرصه‌هاي مختلف نیازمند معرفی دستاوردهای شگرف انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت‌ها و ذوق هنری جوانان عملی می شود.

گرجی بزرگداشت ایّام‌الله را موجب تقويت همبستگي، وحدت و وفاق ملي برشمرد و تصریح کرد: فعالیت‌های دهه مبارک فجر باید با تشکیل ستادهای حقیقی در مساجد، انجمن‌ها و سایر تشکل‌های مردمی به نقطه مطلوب خود برسد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته ۱۹ بهمن در استان گفت: اعلام حمایت و بیعت جمعی از بختیاری‌های غیور استان با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن، نقطه عطفی در کارنامه درخشان افتخارات استان است که امسال برنامه‌ریزی ویژه ای برای بزرگداشت این روز و تبیین ابعاد مهم آن در استان و معرفی بیشتر آن صورت گرفته است.

وی افزود: برای تبیین آرمان‌ها و مبانی انقلاب اسلامی در تداوم برنامه سال گذشته، امسال نیز به مدت ده روز از محضر پیشکسوت و گنجینه انقلاب اسلامی جناب آقای محمد مهدی عبد خدایی بهره‌خواهیم برد.

گرجی از دوازدهم بهمن‌ماه به عنوان پایانی بر حکومت ستمشاهی و آغازی بر روند پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: ویژه مراسم این روز در ۳۷۲ نقطه استان با حضور خیل عظیم عاشقان و علاقمندان به انقلاب اسلامی همراه با برنامه های خاص مانند رژه موتوری و حمل ۳۶ مشعل توسط ورزشکاران برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر استان افزود: مراسم میهمانی لاله‌ها همزمان با سراسر کشور در روز پنج‌شنبه شانزدهم بهمن‌ماه در ۲۸۳ گلزار شهداء سراسر استان پیش‌بینی شده است.

گرجی اوج عظمت و شکوه دهه فجر را راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه ذکر کرد و خاطر نشان کرد: به فضل الهی این راهپیمایی ۲۳۴ نقطه استان به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر استان در بخش پایانی سخنانش گفت: ۱۷۰۰ ستاد شهری، بخشی، روستایی و آموزشگاهی با ۸۵۸۴ کمیته اجرایی مسئول برنامه ریزی ۴۰۰۰ عنوان برنامه در دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 20530

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20530/برگزاری-4000-عنوان-برنامه-دهه-مبارک-فجر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir