کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در دیدار معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

حل مشکلات مردم چهارمحال و بختیاری حمایت ویژه دولت را می‌طلبد

فارس , 1 مرداد 1393 ساعت 0:01

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری حل مشکلات مردم این استان را نیازمند توجه ویژه دولت تدبیر و امید دانست.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش‌ازظهر امروز در دیدار معاون اجرایی رئیس‌جمهور اظهار کرد: رفع مشکلات کشور به خصوص در استان چهارمحال و بختیاری نیازمند توجه ویژه دولت تدبیر و امید است.

وی افزود: نگاه جامع دولت یازدهم به مسائل مختلف، برای مردم امید ایجاد می‌کند و امیدوارم این روند تا رفع کامل مشکلات مردم بخصوص در استان چهارمحال و بختیاری ادامه داشته باشد.

نکونام چهارمحال و بختیاری را جزء استان‌های کمتر توسعه‌یافته کشور برشمرد و گفت: دولت باید با برنامه‌ریزی‌های علمی و اصولی در راستای ایجاد جهش در این استان و ارتقای همه‌جانبه آن اقدامات ویژه‌ای را عملیاتی کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: به همین منظور باید زمینه‌های سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری فراهم و امکانات فرهنگی، اجتماعی و عمرانی تقویت شوند.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: مشکلات در استان چهارمحال و بختیاری بسیار زیاد است و در برخی موارد با وجود حمایت‌های انجام شده باز این مشکلات برطرف نشده که این امر توجه ویژه دولت تدبیر و امید در این زمینه را می‌طلبد.

شایان ذکر است معاون اجرایی رئیس‌جمهور صبح امروز به استان چهارمحال و بختیاری برای هماهنگ کردن شرایط سفر هیئت دولت به این استان سفر کرده و در حال حاضر بعد از دیدار با نماینده ولی‌فقیه در این استان برای شرکت در نشست شورای برنامه‌ریزی راهی استانداری شده است.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 16350

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16350/حل-مشکلات-مردم-چهارمحال-بختیاری-حمایت-ویژه-دولت-می-طلبد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir