کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انقلاب اسلامی قطب نمای حرکت امت‌های اسلامی است

مشکات برین بام ایران , 12 بهمن 1392 ساعت 14:38

با تاسی گرفتن از فرمایشات ولی امر مسلمین انقلاب اسلامی ایران به عنوان قطب نمای حرکت امتهای اسلامی آزادی خواه و مبنای حرکت بصیرت و دشمن شناسی است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین بام ایران، اعظم موسوی فرمانده حوزه ام البنین(س) در خصوص دهه فجر با عنوان استکبار ستیزی، اظهارداشت: از آن جایی که بیداری اسلامی در کشورهای آزادی خواه جهان به عنوان یک حرکت کوبنده با تاسی گرفتن انقلاب اسلامی ایران رخ پیدا نموده است و دشمنان قسم خورده این نهضت الهی بسیار ساده لوحانه تصور نموده اند می توانند با مذاکره و حتی رابطه با شیطان بزرگ آرام و آسوده این نظام را در هم بکوبند.

وی افزود: با تاسی گرفتن از فرمایشات ولی امر مسلمین این انقلاب به عنوان قطب نمای حرکت امتهای اسلامی آزادی خواه خواهد بود و مبنای حرکت بصیرت و دشمن شناسی می باشد.

موسوی بیان کرد: انقلاب اسلامي ايران انقلابي مردمي است که با حمايت مردم از امام راحل آغاز و به سرانجام رسيد و امروز به الگويي براي ساير ملت‌هاي منطقه تبديل شده است پس باید دهه فجر را فرصت مناسبي برای معرفی و تبیین اهداف،دستاوردها، کارکردها و اثرات مثبتي انقلاب به مردم قلمداد کرد و از آن بهره جست.

وی ادامه داد: در دهه فجر امسال با توجه به شعار استکبار ستیزی و مذاکرات حساس انرژی هسته ای، جشن‌ها و آيين‌هاي گراميداشت دهه فجر بايد بصورت مردمي برگزار شوند چرا که دشمنان امروز پيام انقلاب را بخوبي دريافته و درک کرده‌اند بنابراين بغض و کينه دشمنان بيانگر حرکت درست و صحيح انقلاب اسلامي ملت ايران است.


کد مطلب: 12188

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12188/انقلاب-اسلامی-قطب-نمای-حرکت-امت-های

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir