کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تحليلگر مسائل سياسي؛

بازگشت آمريکا به برجام بدون برداشتن تحريم به ضرر ملت ايران است

4 اسفند 1399 ساعت 9:13

تحليلگر مسائل سياسي گفت: بازگشت آمريکا به برجام بدون بداشتن تحريم ها به نفع آمريکا و به ضرر ملت ايران تمام مي شود.


خداداد خدادادي تحليلگر مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با اشاره به نزديک بودن اجراي «قانون اقدام راهبردي براي لغو تحريم‌ها و صيانت از منافع ملت ايران» گفت: با توجه به خروج يک جانبه آمريکا از برجام در دولت دونالد ترامپ و با وجود آنکه تهران به تمام تعهدات خود عمل کرده بود، اين حق ايران است که خواستار بازگشت فوري و بدون شرط و شروط از سوي آمريکا به برجام و لغو تمامي تحريم ها باشد.

خدادادي با اشاره با فرمايشات رهبر انقلاب در ديدار فرماندهان نيروي هوايي که  درباره سياست جمهوري اسلامي در مورد برجام فرمودند:آن طرفي که حق دارد براي ادامه‌ي کار برجام شرط معيّن کند ايران است. علّت هم اين است که ايران از اوّل به تمام تعهّدات برجامي خودش عمل کرد، جمهوري اسلامي به تمامي تعهّدات برجامي عمل کرد؛ آنها نقض کردند. ما حق داريم براي ادامه‌ي برجام شرط بگذاريم و اين شرط را هم گذاشتيم و گفتيم و هيچ ‌کس هم از آن عدول نخواهد کرد؛ و آن اين است که اگر ميخواهند ايران به تعهّدات برجامي -که چند تعهّد آن را لغو کرده- برگردد، بايد آمريکا تحريمها را کلّاً لغو بکندگفت: بازگشت آمريکا به برجام بدون بداشتن تحريم ها به نفع آمريکا و به ضرر ملت ايران تمام مي شود.

وي بيان کرد: برخي از دولتي ها هنوز بر اين باورند که  با روي کار آمدن بايدن و بازگشت به برجام مي تواند راهگشاي مشکلات ايران باشد لذا خواهشمنديم از آنها که اين تفکر احمقانه را کنار بگذارند و زماني بازگشت آمريکا براي ما اهميت دارد که تمام تحريم هايي که عليه ايران لحاظ کردند برداشته شود.

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 46781

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/interview/46781/بازگشت-آمريکا-برجام-بدون-برداشتن-تحريم-ضرر-ملت-ايران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir